اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: دولت باید جدی‌تر اقداماتی برای مهار گرانی انجام دهد

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ارتقای بصیرت نوجوانان و جوانان در عزاداری‌های ماه محرم و صفر باید در اولویت کاری مبلغان و مداحان هیات باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: در آستانه ماه محرم هستیم، با تمام وجود از خداوند بخواهیم که با اخلاص عزاداری کنیم.

وی اظهار داشت: جوانان در هیات عزاداری که وارد می شوند آگاهی و بصیرت دینی خود را بالا ببرند، عزاداری امام حسین(ع) هدفمند باشد.
وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی منکر بیان کرد: همه مردم باید به قصد غربت اگر کم کاری و گرانی فروشی و منکری را مشاهده می کنیم تذکر دهیم، امر به معروف و نهی از منکر باید از ادارات دولتی شروع شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل اله نوری اضافه کرد: شهادت مظلومانه شیخ فضل اله ۲ دلیل داشت یکی تبلیغات مسموم انگلیس که عنوان کرد روحانیت مانع پیشرفت است و دیگری بی بصیرتی مردم بود که شیخ در انظار مردم به شهادت رسید و مردم به اعدام شیخ واکنش نشان ندادند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز مردم بسیار با بصیرت هستند که در برابر دشمن ایستاده اند و عقب نشینی نمی کنند، اگر ملت و قومی برای خدا مقاومت و ایستادگی کنند پیروز خواهد بود.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با سران قوا و رهبر معظم انقلاب افزود: مشکلات مردم در این دیدار با سران سه قوه مطرح شد، دولت باید جدی تر اقداماتی را برای مهار گرانی انجام دهد، رییس جمهور شبانه روز کار می کنند و امیدواریم که هیات وزیران نیز مانند رییس جمهور شبانه روز کار کنند.

وی اظهار داشت: در دیدار امامان جمعه با رییس قوه قضاییه و رییس مجلس نیز قول مساعد دادند تا مشکلات مردم رفع شود.

وی بیان کرد: در این دیدارها رهبر معظم انقلاب به امامان جمعه سفارش کردند که با جوانان و مردم دوست باشید و امامان جمعه در کارهای اقتصادی وارد نشوند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با پوتین گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ کس از جنگ خرسند نیست، ولی اگر روسیه جنگ را شروع نمی کرد آنان آغازگر جنگ بودند. حجت الاسلام حسینی افزود: ایران از نظر نظامی و ساخت تجهیزات نظامی به جایی رسیده که روسیه از ایران تجهیزات نظامی خریداری کرده و این افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close