اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: مردم در مصرف آب زیاده‌روی نکنند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: پرتاب ماهواره خیام حاصل تحقیق و پژوهش دانشمندان فضایی ایران و گامی بلند در پیشرفت و سرافرازی کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: ایستگاه کنترل این ماهواره در داخل کشور و توسط دانشمندان داخلی اداره می‌شود که باید قدردان آنها باشیم.

وی بیان کرد: دانشمندان فضایی که ماهواره خیام حاصل دانش و تلاش آنها است فرزندان این سرزمین هستند که با چنین کارهای بزرگی کشور را به جلو پیش می برند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز حمایت از صنایع دستی بیان کرد: با حمایت از کارگاه های کوچک و زود بازده صنایع دستی می توان رونقی در کسب و کار ایجاد کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رونق صنایع تبدیلی اضافه کرد: همه ساله بخش زیادی از تولید سیب بروجرد  از بین می رود در حالی که با حمایت از صنایع مرتبط می توان از این سیب استفاده بهینه تری داشت.

وی با انتقاد از صدور طولانی مدت مجوزهای کسب و کار ادامه داد: با راه اندازی قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید بخش عمده ای از مشکلات این حوزه رفع شده است.

امام جمعه بروجرد افزود: در مواردی سالیان سال صدور مجوز کسب و کار طول می کشید در مواردی چهار سال و حتی ۱۰ سال که با راه اندازی قرارگاه پشتیبانی تولید که الهام گرفته از شعار سال است بخشی از این مشکلات رفع شد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: برخی به کار این قرارگاه نقد دارند و باید گفت این نقد منطقی نیست چرا که تسهیل در کسب و کار خلاف قانون نیست بلکه کاری پسندیده است.

وی افزود: از مسوولان بانک ها تقاضا می شود در راستای حمایت از تولید و کسب و کار تا حد امکان با مردم همکاری کنند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل بار دیگر از فلسطین شکست سختی خورد و این رژیم کودک کش پس از حمله ای که به فلسطین داشت پاسخ سختی گرفت تا مجبور شد آتش بس را آنگونه که فلسطین می خواهد بپذیرد.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: برخی از محلات در شهرستان بروجرد با کمبود و قطعی آب مواجه هستند که رفع این مشکل پیگیری شده است اما مردم نیز در مصرف آب زیاده روی نکنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close