اخبار بروجردویژه ها

بحران آب در بروجرد از مرز هشدار گذشته است!

روزهای بروجرد- مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: مصرف روزانه آب شرب در این شهرستان به ۹۵ هزار مترمکعب رسیده و با افت فشار آب در برخی مناطق همراه شده است.

” حبیب الله حدادی” در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش دمای هوا و قرار گرفتن در روزهای گرم سال و افزایش میزان مصرف در هفته جاری حدود ۱۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اکنون در شبانه روز ۹۵ میلیون لیتر آب تولید می.شود ولی با توجه به گرمای هوا، ورود مسافران و افراد غیر بومی در این ایام که مصادف شده با اوج گرما ، آبیاری فضاهای سبز سطح شهر و منازل متأسفانه برای برخی مناطق افت فشار با قطعی اب همراه بوده ایم،

حدادی اظهار داشت: این در حالیست که سال گذشته ۹۲ میلیون لیتر تولید آب داشته ایم، به عبارتی ۳ میلیون لیتر در شبانه روز افزایش تولید داریم اما بخاطر مصرف بالا جوابگو نمی باشد.

وی گفت: همه افراد جامعه باید شرایط پرتنش آبی را درک و با صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در مصرف آب بحران کم آبی را مدیریت نمایند.

حدادی با بیان اینکه هم اکنون مجموع مشترکان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این شهرستان ۱۴۵ هزار مشترک شهری و روستایی است، اظهار داشت: ۷۵ درصد آب شرب شهرستان بروجرد از چاه‌ها تامین می شود، که در صورت بحران با کمبود مواجه خواهیم شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: بحران کم آبی در این شهرستان جدی بوده و از مرز هشدار گذشته که انتظار می‌رود مردم با صرفه جویی از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close