اخبار بروجرد

مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر: ۲۵۰ مگاوات آمپر به ظرفیت برق بروجرد اضافه می‌شود

روزهای بروجرد- مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر گفت: با احداث پست ۲۳۰ کیلو ولت بروجرد ۲۵۰ مگاوات آمپر به ظرفیت برق شهرستان اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجتبی داود آبادی در بروجرد و در آیین آغاز عملیات اجرایی پست آیت الله بروجردی گفت: از اهداف احداث پست ۲۳۰ کیلو ولت افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه و رشد بار منطقه از یک منبع قوی تر است.

وی بیان کرد: میزان برق مصرف شهرستان بروجرد،

۱۱۴ مگاوات است و پیش بینی شده در سال ۱۴۰۵ مصرف به ۱۶۱ مگاوات خواهد رسید.

داودآبادی اضافه کرد: برق بروجرد از هشت پست تامین می شود احداث پست ۲۳۰ کیلو وات یک نیاز اساسی و ضروری برای شهرستان است.

وی گفت: پست ۲۳۰ کیلو ولت بروجرد قابل ارتقا است و زیر ساخت صنایع سنگین شهرستان خواهد بود.

مدیر عامل برق منطقه ای باختر گفت: طراحی پروژه انجام و پیمانکار انتخاب شده است که ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: اعتبار ریالی این پروژه چهار هزار میلیارد ریال می باشد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: احداث پست ۲۳۰ کیلو ولت یک نیاز راهبردی و ضروری برای شهرستان است.

عباس گودرزی گفت: دشمنان با تبلیغات مسموم قصد ناامید کردن مردم را دارند، امروز شاهد این هستیم که تحریم ها به انقلاب نتوانست ضربه بزند ولی آنچه که می تواند به انقلاب ضربه وارد کند تحریف دستاوردهای نظام است.

وی ادامه داد: امروز رسالت اصلی همه مسوولان افزایش امید بین مردم است، کسانی که قصد ناامید کردن مردم و تحریف دستاوردهای انقلاب و نظام را دارند آب به آسیاب دشمن می ریزند.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: با برنامه ریزی انجام شده امسال قطع برق نداشتیم در مقایسه با اینکه  سال گذشته که هر روز شاهد قطع برق بودیم.

سیروس ابراهیمی با اشاره به سهم ناچیز لرستان در صنعت گفت:  امروز لرستان به واسطه خدمات گذران می کند، در لرستان نیاز به سرمایه گذاری داریم برنامه اقتصادی چهار ساله تنظیم شده است و اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و خرم آباد و ازنا یک مشوق برای سرمایه گذاری است.

 ابراهیمی گفت: امروز به سمت احیای واحدهای تعطیل هستیم سامان کاشی بروجرد برای یکسال دیگر با سازمان ورشکستگی تمدید شد تا مقدمات راه اندازی آن انجام شود.

ابراهیمی گفت: توسعه زیر ساخت های انرژی یکی از ضروریات در لرستان است، منطقه ویژه اقتصادی بروجرد مشکل برق دارند باید اقدامات لازم برای رفع مشکل برق انجام شود.

وی با بیان اینکه ارتقا پست شهرک صنعتی خرم آباد نیاز است که واحدهای صنعتی جدید نیاز دارند گفت: شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد نیاز به پست برق دارد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان افزود: منطقه ویژه ازنا نیز نیاز به ارتقا پست برق دارد. شهرک صنعتی شماره یک بروجرد نیز نیاز به پست برق دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close