اخبار بروجرد

مقصودی: چرخ خودروسازی بروجرد دوباره به کار می‌افتد

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد گفت: شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد پس از چندین سال توقفِ فعالیت و رکورد تولید با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر اینجانب مجدد شروع به فعالیت می‌کند.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد پس از چندین سال توقفِ فعالیت و رکورد تولید با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر اینجانب مجدد شروع به فعالیت می‌کند، گفت: از آنجا که این واحد تولیدی در گذشته درگیر مشکلات حقوقی، مالی و.. بود، هیچ کس به موضوع ورود نمی‌کرد اما با جسارت به موضوع ورود و پس از رفع مشکلات مقرر است طی روزهای آینده فعالیت خطوط تولید آغاز شود.

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینکه با توقف فعالیت خطوط تولید در این واحد تولیدی حدود ۳ هزار میلیارد سرمایه بلااستفاده مانده بود، افزود: با دعوت از مسئولان از جمله رئیس جمهور مشکلات این واحد تولیدی را بررسی و دستورات لازم صادر شد.

وی با بیان اینکه پنج شنبه هفته جاری این واحد تولیدی افتتاح می‌شود، ادامه داد: تمامی مشکلات این واحد تولیدی رفع شده است با بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید، جوانان بیکار منطقه مشغول به کار می‌شوند و موضوع اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close