اخبار بروجرد

همایش استانی روز خبرنگار ۲۷مرداد در زادگاه شهید صارمی برگزار می شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش استانی روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی ۲۷ مردادماه در بروجرد برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، فاطمه مقصودی در دیدار باخانواده شهید صارمی افزود: با پیگیری‌های انجام شده با وزیر ارشاد امسال برای نخستین بار همایش روز خبرنگار در بروجرد به صورت استانی و باحضور شخصیت‌های کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به شخصیت بی نظیر، شجاعت و ایثار شهید صارمی اظهار داشت: شهید صارمی یک شهید ویژه و ملی بودند و در رثای این شهید والامقام همه خبرگزاری های داخلی و خارجی و اغلب سران کشورهای خارج برای ایشان پیام تسلیت دادند.

وی افزود: خبرنگار شجاع ایرانی در حوزه دیپلماسی شخصیت بسیار قدرتمندی بودن که با درایت و اعتقاد به مکتب عاشورا در راستای دفاع از آرمان‌های اسلام و قرآن در سرزمین آشوب زده افغان در کنار مردم مظلوم ماند و با نثار جانش دنیا را از جنایت انجام شده به مردم افعانستان مطلع کرد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود : شهیدصارمی تربیت شده مکتب عاشورا و خانواده ای اصیل و مومن بود و در سوگ این شهید در سال ۷۷ بروجرد یکپارچه عزادار بود.

مقصودی ادامه داد: برای مردم لرستان افتخار است که رهبر معظم انقلاب بر تابوت شهید صارمی همانند تابوت شهید آوینی بوسه زد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی شهدای فراوانی در دفاع از دین و آرمان‌های دینی تقدیم نموده که برخی مانند شهید سلیمانی، شهید بروجردی و شهید صارمی شاخص هستند.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار از همه فعالان رسانه خواست با الگوگیری از شهدای رسانه در راستای حفظ و ترویج دین اسلام و امنیت و آرامش جامعه گام بردارند.

حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز بر برگزاری هرچه باشکوه همایش استانی روز خبرنگار تاکید کرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close