اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: قدرت جمهوری اسلامی، آمریکا را مجبور به کنار آمدن با ایران کرده است

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: قدرت، منطق و نفوذ ایران در منطقه و جهان دشمنان را وادار به تسلیم کرده است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب جایگاه خود را در دنیا پیدا کرد.

 وی اظهار داشت: سرود سلام فرمانده و تاثیر بزرگ آن نشانه سرنگونی دشمنان و ظهور امام زمان(عج) است که باید با تبلیغ درست در دنیا انقلاب را بیش از گذشته صادر نماییم.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: ایران اسلامی درحال پیشرفت بوده و سرود سلام فرمانده عصبانیت دشمنان را فراهم کرده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به موضوع برجام و مذاکرات افزود: آمریکا و اروپاییان در میدان هستند اما نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی آنها را ناچار به کنار آمدن با ایران کرد.

 وی تاکید کرد: امریکا به دلیل قدرت ایران در منطقه و گرفتاری‌های آنها در اوکراین و قطع گاز توسط روسیه مجبور به کنار آمدن با ایران شدند.

وی افزود: در برجام بسته پیشنهادی ارائه دادند که تیم مذاکره کننده ایران طبق مصلحت کشور چند بسته پیشنهادی اضافه کرد که تضمین بده ازبرنامه خارج نشود و رفع تحریم‌ها عملی و پایدار باشد که با توجه به  مقاومت، منطق و قدرت ایران اروپاییان قبول کردند.

امام جمعه بروجرد گفت: ایران امروز به قدری قدرتمند است که دشمن برغم داشتن پایگاه نظامی جرات پرتاب شلیک یک گلوله را ندارد.

وی بر رفع مشکلات ورزشی در بروجرد بویژه در حوزه فوتبال و مشکل عدم واگذاری زمین از سوی برخی تعاونی‌های مسکن برغم گذشت ۲۰سال از  واریز پول توسط اعضای تعاونی‌ها تاکید کرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close