اخبار بروجرد

امام جمعه موقت بروجرد: عزل و نصب مدیران بر مبنای توانمندی افراد و شرایط شهرستان انجام شود

روزهای بروجرد- امام جمعه موقت بروجرد گفت: پیاده روی اربعین حسینی و حضور میلیون ها نفر در این اجتماع بزرگ، نمایش وحدت امت شیعه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی اسدی نسب در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد افزود: حضور چهار میلیون ایرانی در اربعین حسینی و ۱۶ میلیون شیعه از ۸۰ کشور دیگر بیانگر عشق و ارادت به مکتب حسین(ع) است.

وی اظهار داشت: حضور ۲۰ میلیون نفر در کشور عراق وحدت و همبستگی بین شیعه از دورترین کشورهای اسلامی را نشان می دهد در حالیکه زمانی عراق دست صدام بود ملت شیعه را جدا کرده بودند.

وی با بیان اینکه امروز در مرکز عراق تمثال مقام معظم رهبری می درخشد و ایرانی ها دارای احترام هستند ادامه داد: پیاده روی نجف تا کربلا برای برخی مردم عراق ۳۰۰کیلومتر می باشد که با شوق این مسافت طولانی را طی می کنند.

حجت الاسلام اسدی نسب همچنین از زائران اربعین حسینی خواست با صبر و حوصله مشکلات را تحمل کنند و با خودسازی و روحیه معنوی به وطن بازگردند.

امام جمعه موقت بروجرد همچنین به ضرورت عزل و نصب مدیران بر مبنای توانمندی افراد و شرایط شهرستان تاکید کرد و گفت: بروجرد محل علم و تمدن است و افراد متخصص، متفکر، متعهد و کاردان بسیاری دارد که می توان از توانایی آنها در سطوح مختلف مدیریتی استفاده کرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close