اخبار بروجرد

امسال ۶۳۰۰ کلاس اولی در بروجرد به مدرسه می‌روند

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در سال تحصیلی جدید ۶ هزارو ۳۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی در این شهرستان پذیرش می‌شوند که این تعداد نسبت به سال تحصیلی گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

نریمان سبحانی نیا در جلسه ستاد ثبت نام دانش اموزان این شهرستان در محل این اداره اظهار داشت: این تعداد دانش آموز در سطح حدود ۴۰۰ کلاس درس در سطح شهر و روستاهای این شهرستان ساماندهی خواهند شد.

وی افزود: جمعیت دانش اموزان پایه ابتدایی این شهرستان ۳۰ هزار نفر است که نیمی از جمعیت ۶۰ هزار نفری دانش اموزان را شامل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: امسال لباس فرم یکسانی برای همه دانش آموزان در سطح استان لرستان در نظر گرفته شده است.

سبحانی نیا اظهار داشت: در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اداره صمت شهرستان ۲ هزار فیش لباس رایگان برای این افراد را پرداخت خواهد کرد.

 وی ادامه داد: لباس فرم دانش‌آموزان در این شهرستان با رویکرد رونق تولید و با استفاده از پارچه باکیفیت ایرانی تهیه و دوخت می‌شود.

سبحانی نیا یادآور شد: لباس‌های فرم دانش آموزان از طریق انعقاد قرارداد بین اعضای شورای مدرسه و تولیدکنندگان مجاز در این شهرستان تهیه می‌شود.

حدود ۶۰ هزار دانش آموز در ۴۲۰ واحد آموزشی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close