اخبار بروجرد

سالن شمشیر بازی بروجرد افتتاح شد

روزهای بروجرد- سالن شمشیر بازی بروجرد در مراسمی با حضور مدیر کل حوزه تحقیقات عمرانی وزارت ورزش و جوانان ، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و نماینده بروجرد افتتاح شد.

 

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت  هفته دولت و با حضور حمید شکیبا مهر مدیر کل حوزه تحقیقات عمرانی وزارت ورزش و جوانان، سید  آرش قیاسیان مدیرکل  ورزش و جوانان لرستان، فاطمه مقصودی نماینده  بروجرد در مجلس شورای اسلامی، فرهاد دیناروند معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان و تعدادی دیگر از  مسئولین  بروجرد و هیات های ورزشی  سالن شمشیر بازی شهید رضا ولی پور گودرزی بروجرد افتتاح شد.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در حاشیه افتتاح این پروژه ورزشی گفت: سالن شمشیر بازی بروجرد درجوار مجموعه ورزشی ولایت و در  مساحتی به اندازه ۷۵۰ متر مربع احداث شده است.

سید آرش قیاسیان با بیان اینکه این پروژه ورزشی در سال ۹۱ کلنگ زنی شده است ، افزود:   ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  اعتبار از منابع ملی نیز برای  احداث وتکمیل  آن   نیز هزینه شده است .

او با تاکید بر نگاه آمایشی به ورزش و تنوع رشته ها در سطح استان، تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه ورزشی شاهد رشد و شکوفایی شمشیر بازی به عنوان یک رشته مهم ورزشی  در حوزه قهرمانی در سطح استان  و خصوصا شهرستان بروجرد  باشیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close