اخبار بروجرد

شهردار: دستفروشان بروجرد ساماندهی می‌شوند

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: دستفروشان سطح شهرستان ساماندهی می‌شوند.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام وانت‌بارهایی که در معابر سطح شهر اقدام به فروش میوه و تره‌بار و… می‌کنند، موظف هستند به مکان‌هایی که توسط شهرداری مشخص شده منتقل شوند.

وی تصریح کرد: مالکان وانت‌بارهایی که اقدام به سد معبر و فروش اجناس خود در معابر سطح شهر کنند به کمیسیون ماده ۷۷ جهت تعیین جرائم سد معابر و توقیف وسیله نقلیه معرفی خواهند شد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: تمامی دستفروشان خیابان جعفری و صفا که سال گذشته تشکیل پرونده داده‌اند و برای آن‌ها کارت شناسایی صادر شده، موظف هستند هر چه سریع‌تر به بازارچه‌های آماده شده و غرفه‌های مشخص شده بازگردند و از سد معابر و دستفروشی در بیرون از بازارچه‌ها خودداری کنند.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: در غیر این صورت غرفه به سایر متقاضیان واگذار می‌شود و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: افرادی که قبلاً در بازارچه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند اما در حال حاضر دستفروش نیستند و به مشاغل دیگری پرداخته‌اند، حق واگذاری غرفه را به دیگران ندارند و صرفاً دارنده کارت‌های صادر شده قبلی، حق استفاده از غرفه‌های بازارچه‌های مذکور را دارند.

شهردار بروجرد ادامه داد: تمامی کسبه و مغازه‌داران موظف هستند میوه و تره‌بار، خشکبار و دیگر کالاهای خود را فقط درون محل کسب خود در معرض دید عموم قرار دهند.

عیدی بیرانوند عنوان کرد: هرگونه تجاوز به معبر و سد مسیرهای عبور عابر پیاده یا خیابان‌ها مشمول جرائم سنگین و برخورد طبق قوانین مربوطه خواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close