اخبار ایرانفناوری

محبوب‌ترین گوشی در بازار ایران

روزهای بروجرد– قیمت آیفون ۱۳ پرومکس از مرز ۵۰ میلیون تومان گذشته، اما این مسئله نتوانسته در محبوبیت این گوشی بین خریداران ایرانی خللی ایجاد کند. آن‌ها این گوشی را در نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی خریداری می‌کنند. با این حال پرفروش‌ترین گوشی اپل در ایران آیفون SE نسخه ۲۰۲۲ است. یک آیفون اقتصادی در تمام دنیا که به‌عنوان یک ایرانی باید برایش حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان پول خرج کنید.

به گزارش فرارو، بین گوشی‌های سامسونگ، بخت و اقبال گلکسی A۱۳ بلندتر از بقیه است. این گوشی اقتصادی را الان باید رسما پادشاه گوشی‌های هوشمند در بازار ایران بدانیم. امکانات نسبتا زیادی که Galaxy A۱۳ فروتنانه تنها با قیمت پنج میلیون تومان، در اختیار خریداران می‌گذارد، جایگاه پرفروش‌ترین موبایل بازار ایران را برایش به ارمغان آورده، اما وقتی از نزدیک آن را تماشا کنید یا توی دستتان بگیرید، ممکن است توی ذوق‌تان بخورد. برای همین گروهی که از سامسونگ کینه به‌دل دارند، سراغ ردمی Note ۱۱ از شیائومی می‌روند. قیمت این گوشی هم حدود پنج میلیون تومان است. در حال حاضر موبایل‌هایی که در بازه قیمت پنج تا هشت میلیون تومان قرار می‌گیرند، با استقبال بیشتری از سوی خریداران روبرو می‌شوند.

هر چند، به‌جز آیفون گوشی‌های گرانقیمت دیگری را هم می‌توان در فهرست موبایل‌های پرفروش بازار ایران پیدا کرد. چیز‌هایی مثل گلکسی S۲۲ Ultra با قیمت حدود ۴۰ میلیون تومان یا شیائومی Mi ۱۱ Ultra با قیمتی معادل ۳۵ میلیون تومان.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

گلکسی A13 پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی که به حافظه‌موقت چهار گیگابایت مجهز شده، حدود چهار میلیون تومان قیمت دارد. رتبه دوم به گلکسی A32 تعلق دارد. این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند.

گلکسی A53 نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل هم به‌تازگی جانشین A۵۲s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی قیمت دارد. گلکسی A23، گلکسی M32 و گلکسی M12 را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A73 نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M33 و A33 هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

گلکسی S32 FE 5G با حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی‌هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. این گوشی ذاتا یک قاتل پرچمدار است. به‌این معنی که امکانات گوشی‌های پرچمدار مثل دوربین باکیفیت را با قیمتی کمتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. گلکسی S22 نسخه اولترا شاید قیمت ترسناکی داشته باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ قرار دارد. برای خرید نسخه ارزان‌تر از آن می‌توانید گلکسی S22 5G را بررسی کنید.

قیمت روز گوشی‌های سامسونگ

مدلقیمت
Galaxy A13 64+4چهار میلیون و ۶۹۰ هزار تومان
Galaxy A32 128+6شش میلیون و ۲۶۰ هزار تومان
Galaxy A53 5G 256+6۱۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان
Galaxy A23 128+4پنج میلیون و ۷۳۰ هزار تومان
Galaxy M32 128+6پنج میلیون و ۹۰ هزار تومان
Galaxy M12 64+6چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
Galaxy A73 5G 128+8۱۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان
Galaxy S22 Ultra 5G 256+12۴۰ میلیون تومان
Galaxy S21 FE 5G 256+8۱۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان
Galaxy S22 5G 256+8۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

به گزارش فرارو، ردمی نوت ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایرانی است. این موبایل با حافظه‌موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت طرفداران زیادی دارد. در رتبه دوم نام Poco X4 Pro نسخه سازگار با ۵G را می‌بینیم. خریداران این گوشی ترجیح می‌دهند سراغ مدلی بروند که به حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت مجهز است. Note 11s سومین گوشی پرفروش شیائومی در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

بین گوشی‌های پرفروش شیائومی باید از Xiaomi 11 Lite 5G NE اسم ببریم. کمی قدیمی شده، اما با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، ظاهر زیبا و قیمت عادلانه هنوز محبوبیت خود را در بازار ایران حفظ کرده است. با توجه به ضخامت کم، این گوشی را بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌کنند. گران‌ترین گوشی حال حاضر شیائومی در بازار ایران Mi 11 Ultra است. شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ هم بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارند. شیائومی ۱۲x رقیب گلکسی S32 FE است و همان حدود قیمت فروخته می‌شود. بین گوشی‌های ارزانقیمت شیائومی باید به ردمی ۹A، پوکو C31، ردمی ۹C و Poco 31 اشاره کنیم که قیمت آن‌ها بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدلقیمت
Redmi Note 11 128+6پنج میلیون و ۷۳۰ هزار تومان
Poco X4 Pro 5G 256+8۹ میلیون تومان
Redmi Note 11S 128+8هفت میلیون و ۲۲۰ هزار تومان
Poco X4 Pro 5G 128+6هشت میلیون و ۳۰ هزار تومان
Xiaomi 11 Lite 5G NE 128+8هشت میلیون و ۲۷۰ هزار تومان
Redmi 9A 32+2دو میلیون و ۸۲۰ هزار تومان
Xiaomi 11T Pro 256+8۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
Mi 11 Ultra 512+12۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

قیمت گوشی های آیفون

آیفون ۱۳ پرومکس اولین روز شهریور امسال با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت و حافظه موقت شش گیگابایت کمی بیش از ۷۰ میلیون تومان فروخته شد و خریداران نسخه ۲۵۶ گیگابایت، ۵۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان پرداخت کردند. در این برند مدل SE 2020 با قیمت ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید آیفون ۱۳ نسخه ۲۵۶ گیگابایت ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون

مدلقیمت
iPhone SE 2020 128+4۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
iPhone 13 ProMax 256+6۵۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
iPhone 13 128+6۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
iPhone 13 Pro 256+6۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
iPhone 13 ProMax 128+6۵۱ میلیون تومان
iPhone 13 256+4۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close