اخبار بروجردلرستان

مقصودی: چرا لرستان یک دانشگاه علوم پزشکی دارد؟

روزهای بروجرد– رییس مجمع نمایندگان لرستان گفت: راه‌آهن استان باید به ریل کشور وصل شود که از بن بست توسعه بیرون بیاییم.

فاطمه مقصودی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وفاق، همدلی و پیشرفت استان توجه داریم و هرجا درد ببینیم باید ورود کنیم.

وی عنوان کرد: فلسفه مجمع نمایندگان این است که همه ما در مقطعی از کار خود روی کل استان تمرکز کنیم، چراکه وظایف ما در چهار سطح منطقه‌ای، استانی، ملی و فراملی دسته‌بندی می‌شود.

مقصودی بیان کرد: برخی از پروژه‌ها در سطح استان داریم که با مجمع پیش می‌رود و باید روی آن‌ها اجماع داشته باشیم.

رییس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به این‌که ارتباط ما با دولت خوب است، ادامه داد: هدف ما مردم بوده و ورود ما به وزارت‌خانه‌ها برای توسعه استان است.

چرا لرستان یک دانشگاه علوم پزشکی دارد؟

نماینده بروجرد ادامه داد: ما در لرستان تخت و تجهیزات پزشکی کم داریم و تنها یک موتور محرک در این زمینه، چرا لرستان باید تنها استانی باشد که یک دانشگاه علوم پزشکی دارد.

مقصودی با اشاره به اجرای پروژه راه‌آهن لرستان و وصل شدن یک شاخه از آن به بروجرد، عنوان کرد: راه‌آهن لرستان باید به ریل کشور وصل شود که از بن بست توسعه بیرون بیاییم و نزدیک‌ترین مسیر وصل شدن شبکه ریلی به همدان از طریق بروجرد است که بعد از آن به ریل سراسری وصل می‌شویم.

رییس مجمع نمایندگان لرستان افزود: ما نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی ممکن است در برخی مسائل اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آنجا که بناست کل استان سود ببرد دل‌ها یکی است.

وی تصریح کرد: باید اقدام و تلاش خود را بیشتر کنیم که حرکت خوبی برای استان در سطح ملی داشته باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close