اخبار بروجردحوادث

۲ کشته و ۷ مصدوم در تصادف جاده بروجرد – اراک

روزهای بروجرد– مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی با اشاره به وقوع حادثه خونین در محور اراک- بروجرد گفت: متاسفانه در این سانحه رانندگی دو نفر کشته و هفت نفر مصدوم شدند.

عبدالکریم شعبان زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به وقوع حادثه در محور توره اظهار داشت: متاسفانه امروز حوالی ساعت ۱۳ شاهد بروز یک فقره تصادف جاده‌ای در کیلومتر ۵۰ محور اراک- بروجرد بودیم که منجر به فوت و مصدومیت شدید چندین نفر از هم میهنان در این حادثه شد.

وی افزود:متاسفانه در این تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ به شدت با یکدیگر برخورد کردند که ساعت ۱۳.۱۳ عوامل امدادی به محل حادثه اعزام و حدود یک ساعت یعنی تا ساعت ۱۴.۴۰ کار امدادرسانی ادامه داشت که برای این حادثه امدادگرانی از پایگاه امدادی توره به منطقه اعزام شدند.

شعبان‌زاده عنوان کرد: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که چهار مصدوم توسط عوامل پایگاه رهاسازی شده و در نهایت هر ۷ مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند، متاسفانه در این سانحه ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: به دلیل وخامت حال مصدومان اقدام به حضور اورژانس هوایی شد و مصدومان از طریق بالگرد امدادرسانی به مراکز درمانی منتقل شدند و عوامل اورژانس و پلیس راه در صحنه در حال اقدامات لازم هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close