اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: به وضعیت معیشتی نیروهای بسیجی که در جریان نا آرامی ها مجروح شده‌اند رسیدگی شود

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه مماشات با عوامل اصلی ناآرامی‌ها کافی است، گفت: خواسته مردم از مسوولان این است، که به صورت جدی و قاطع با عوامل ناآرامی‌های برخورد شود و به مجازات اعمال خود برسند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد در مصلای این شهر اظهار داشت: کوچکترین سستی در برابر عوامل ناآرامی‌ها نباید نشان داد آنها باید دستگیر و مجازات شوند زیرا مردم از ما می خواهند با این افراد برخورد جدی تر شود زیرا کسب و کار مردم را با مشکل مواجه ساخته اند.

وی افزود: کسی که سلاح سرد و گرم به دست بگیرد محارب شناخته می شود و مجازات محارب هم معلوم است و از قوه قضاییه تقاضا داریم جدی برخورد کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به قدرت رسانه ای دشمنان بیان کرد: ما در برابر امپراطوری رسانه های دشمن قرار داریم که آنچنان مردم را مورد رگبار تبلیغات مسموم خود قرار می دهند که مردم هم باور می کنند ما وظیفه داریم در برابر این تبلیغات روشنگری و بصیرت افزایی کنیم.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه هر کسی با خدا بجنگد بدون شک محکوم به شکست است، اضافه کرد: بی حجابی، کشتن نیروی امنیتی، تیراندازی به نیروهای نظامی و توهین به مقدسات همه از نمونه های دشمنی با خداوند است که قطعا شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: ما از شهادت نمی ترسیم اما باید بدانند هر یک از نیروهای انقلابی و امنیتی به شهادت برسد هزاران نفر جایگزین او می شود و دشمن بداند با ایجاد این ناآرامی ها به جایی نخواهد رسید.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشتی برخی نیروهای بسیجی که در جریان نا آرامی ها مجروح شده اند، یادآور شد: اینها همان مدافعان واقعی نظام و انقلاب هستند که در کنار نیروی انتظامی در برابر عوامل ایجاد کننده نا آرامی ها سینه سپر کردند اما مناعت طبع دارند و از مشکلات معیشتی خود چیزی نمی گویند.

وی افزود: دولت به وضعیت این قشر رسیدگی بیشتری کند اینها برای اینکه دشمن سواستفاده نکند از مشکلات خود چیزی نمی گویند و به نظام و انقلاب علاقه دارند و ولایت مدار هستند

امام جمعه بروجرد با اشاره هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک تفکر است تفکری که مبتنی بر اسلام ناب محمدی، ولایت مداری و متعهد به فرهنگ قرآن و سنت و اهل بیت است.

حجت الاسلام حسینی افزود: ساده زیستی شیوه زندگی تفکر بسیجی است و مدیریت جهادی هم شیوه مدیریتی بسیجی است، مدیریتی که نگاهش به ساعت نیست و تا سرحد توان خود برای خدمت به مردم تلاش می کند.

وی بیان کرد: بسیج مدافع اسلام و نظام و مردم و امنیت است در حالی که هیچ ادعایی ندارند، چنین تفکر بسیجی باید در جامعه ترویج داده شود.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close