اخبار بروجرد

سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۱۵ در بروجرد متمرکز شوند

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس گفت: دولت سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۱۵ را در مرکز استان متمرکز کرده است که متأسفانه باعث اختلال در زمان رسیدگی شده است، خواهشمندم این سامانه‌ها را در شهرستان متمرکز کنند که یکی از مطالبات مردم بروجرد است.

عباس گودرزی در جلسه علنی مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: ادای احترام می‌کنم به پیشگاه ملت باعظمت ایران که با حضور باشکوه‌شان یک بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناامید کرده‌اند.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: تقدیر و تشکری دارم از وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء که با استقرار تجهیزات جهادی فاز دوم ۴ خط کردن توره بروجرد را پیش می‌برند. امیدوارم با همین شدت و حدت تا حصول نتیجه و بهره‌برداری کار دنبال شود.

وی در ادامه به سازمان برنامه و بودجه بابت پرداخت پاداش بازنشستگان تذکر داد.

گودرزی یادآور شد: بانک مرکزی تسهیلات فرزندآوری و ازدواج را با تأخیر بسیار طولانی پرداخت می‌کند که این امر باعث اعتراض و گلایه مراجعین و متقاضیان شده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکر به دولت تأکید کرد: دولت سامانه‌های ١١٠ و ١١۵ را در مرکز استان متمرکز کرده است که متأسفانه باعث اختلال در زمان رسیدگی شده است، خواهشمندم این سامانه‌ها را در شهرستان متمرکز کنند که یکی از مطالبات مردم بروجرد است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close