گوناگون

برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز/ مردم موارد را به پلیس اطلاع دهند

روزهای بروجرد- رئیس پلیس امنیت تهران گفت: با فروشندگان، تولید کنندگان و استفاده کنندگان از مواد محترفه خطرناک برخورد می کنیم.

 برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز

سردار علیرضا لطفی در گفت و گو با میزان، اظهارکرد: پلیس امنیت چند روز قبل موفق شد بی سابقه ترین محموله مواد محترقه خطرناک را کشف کنند. ماموران پلیس همانند گذشته برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری ایمن با افرادی که اقدام به تولید، توزیع، یا استفاده از مواد محترقه خطرناک کنند، برخورد می کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت در سرکشی و بازدید از مناطق آلوده با متهمان برخورد کرده و مواد محترقه راکشف و ضبط می کنند.

به گفته رئیس پلیس امنیت تهران، فروشندگان مواد محترقه خطرناک به دستگاه قضایی معرفی شده و کسانی که بخواهند هنجار شکنی کرده یا برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، تا پایان تعطیلات با حکم قضایی میهمان پلیس خواهند بود و در بازداشت به سر می برند.

وی به اصناف هم توصیه کرد از خرید و فروش مواد محترقه خودداری کنند، در غیر این صورت محل کسب آنها پلمب می شود.

لطفی با بیان اینکه ماموران به درخواست های مردم در حوزه مواد محترقه پاسخ می دهند، تاکید کرد: اگر مردم از فردی شکایت داشته یا افراد و انبار فروش مواد محترقه را می شناسند، می توانند موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران برای رسیدگی و برخورد وارد عمل شوند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close