اخبار بروجرد

پایش شبانه صنایع بروجرد از سوی حفاظت محیط‌زیست

روزهای بروجرد– رییس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد از پایش زیست محیطی شبانه صنایع فعال شهرستان توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط این شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این پایش‌ها با هدف بهبود وضعیت محیط زیست شهرستان بروجرد و همچنین افزایش نظارت بر کار صنایع فعال در ساعات شب صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در هفته جاری واحدهای مختلف صنعتی و همچنین سیستم‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی و کشتارگاه مادطیور مورد نظارت و پایش زیست محیطی قرار گرفتند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد یکی از اهداف اجرای این پایش‌های شبانه را؛ شناسایی و جلوگیری از تخلف صنایع در خارج از ساعت‌های اداری و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی عنوان کرد.

بلکی‌وند اضافه کرد: برخی از واحدهای صنعتی با تصور عدم کنترل و پایش‌های شبانه زیست محیطی، ممکن است موجبات آلودگی‌های محیط زیست را بخصوص در ساعات شب فراهم آورند که این اقدام(پایش شبانه) باعث جلوگیری از آلودگی و آسیب‌های جبران‌ناپذیر به محیط زیست خواهد شد.

وی از صدور چند اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای متخلف طی گشت‌های شبانه هفته جاری و همچنین در دستور کار قرار داشتن ادامه این روند در طول سال خبر داد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close