اخبار بروجرد

۳۷۷ تعاونی در بروجرد فعال است

روزهای بروجرد- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: از بین حدود ۷۷۶ شرکت تعاونی ثبت شده در بروجرد ۳۷۷ مورد آن فعال است که نقش موثری در اشتغالزایی و کارآفرینی در سطح شهرستان دارند.

علی گیوه کی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیشتر این تعاونی ها در زمینه های تولیدی و توزیعی فعالیت می کنند و با توجه به اینکه تعاونی‌ها، نقش سازنده‌ای در تولید و توسعه اشتغال دارند توسعه تعاونی ها می تواند گام موثری در رونق حوزه کسب و کار ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها واحدهای کوچک ویژه اقتصادی هستند که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در تولید ملی، کارآفرینی و جذب نیروی کار با افراد جامعه مشارکت می کنند، گفت: در حال حاضر میزان اشتغال در تعاونی های فعال بروجرد بیش از سه هزار نفر است.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد یادآور شد: برخی از تعاونی های فعال بروجرد در بخش روستایی و مربوط به زنان است، روستاها به عنوان محیط مناسبی برای توسعه بخش‌ کشاورزی و فعالیت شرکتهای تولیدی و خدماتی شناخته شده اند، این موضوع در واقع نوعی حرکت از کسب و کارهای مبتنی بر منابع طبیعی به سمت کسب و کارهای مبتنی بر دانش است.

گیوه کی تاکید کرد: بهره‌برداری از این فرصتها منجر به ایجاد کسب و کارهای جدید می شود و مزایای اقتصادی بیشتری به همراه دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close