اخبار بروجرد

اتهام عباس گودرزی به دادستان: آرامش را از شهر گرفته است!

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس یازدهم گفت: دادستان بروجرد به جای همکاری و پشتیبانی با این کارگران عزیز چوب لای چرخ آنها می گذارد و با ابزار ترک فعل و اعلام جرم، آرامش را از مردم گرفته است.

عباس گودرزی در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با طرح این سوال که در شهرستان بروجرد چه خبر است؟ گفت: دادستان بروجرد تعدادی از کارگران نساجی بروجرد را احضار و از آنها تعهد می گیرد که حق شرکت در انتخابات شوراهای کارگری را ندارید! این نقض حقوق مسلم کارگران است که در بروجرد اتفاق افتاده، چه کسی باید پاسخگوی این مسئله باشد.

نماینده بروجرد در مجلس یازدهم  بدون ارائه آمار و مدرکی مدعی شده است که شورا و شهرداری بروجرد یکی از موفق‌ترین شوراها و شهرداری های کشور به شمار می آید.

گودرزی در سخنانی عجیب با متهم کردن دادستان بروجرد به سلب آرامش از مردم گفته است: دادستان بروجرد به جای همکاری و پشتیبانی با این عزیزان چوب لای چرخ آنها می گذارد و با ابزار ترک فعل و اعلام جرم، آرامش را از مردم گرفته است.

نماینده بروجرد در حمایت از همفکران خود در شورای شهر و شهردای گفته است: متاسفانه آقای دادستان به جای حمایت و همراهی با شهرداری که به موقع حقوق را پرداخت کرده و موجب رضایتمندی مردم است، چوب لای چرخ آنها می گذارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close