اخبار ایران

رییسی در شهرستان بهارستان: از خانواده‌های پرجمعیت این منطقه تشکر می‌کنم

روزهای بروجرد- رییس‌جمهور با بیان این‌که «بنای دولت در حوزه های مختلف آن است که دست افراد سودجو را از بیت المال قطع کنیم» در عین حال خاطرنشان کرد که ما خودمان را برای شنیدن هر حرفی آماده کرده ایم اما از در انصاف نقد کنید.
به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رییسی در جریان دور جدید سفرهای استانی دولت با حضور در جمع مردم شهرستان بهارستان استان تهران اظهار کرد: این سرمایه عظیم مردمی که ایمان به خدا، دلدادگی به اهل بیت(ع) و انقلابی‌بودن است را باید حفظ و گسترش داد. کسانی که در مسند امور فرهنگی هستند باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: شهرستان بهارستان تراکم جمعیت دارد ولی این مردم نه تنها بار مردم تهران نشدند که باری را هم به دوش می‌کشند. اشتغال این مردم تولیدی است و این افتخار این منطقه است. ما آماری که داریم از این منطقه نشان می‌دهد که فعالیت و تلاش زنان و مردان به امور تولیدی و صنایع دستی مربوط است.
رییسی ادامه داد: مردم این منطقه مولد هستند و برای رونق تولید دولت باید مساعدت کند و زمین‌هایی را برای توسعه تولید را فراهم سازد تا اشتغال بیشتر هم ایجاد شود. ما خدمات شهری را به میزان حضور مردم در بهارستان نداریم و کاری که در مرکز درمانی منطقه باید انجام می‌شد مربوط به هفت سال پیش است اما همچنان بر زمین مانده و امروز قرار شد این کار با جدیت پیگیری و با سرعت آغاز شود.
رییس‌جمهور تاکید کرد: من از خانواده‌های پرجمعیت این منطقه تشکر می‌کنم که پشتوانه بزرگی برای کشور و از برکات الهی برای ماست. این جمعیت ارزشمند جوان و نوجوان سرمایه‌های کشور هستند. البته در این منطقه مرکز آموزشی به اندازه جمعیت نیست و حداقل به ۱۰ تا ۱۵ مدرسه نیاز است که قرار شد با سرعت و پیش از یک سال آینده ۱۵۰ کلاس درس در منطقه بهارستان ایجاد شود.
وی یادآور شد: دختران و پسران این منطقه که خانواده‌هایی دلداده به انقلاب دارند باید بتوانند با آرامش و با امکانات خوبی تحصیل کنند. تأسیس مراکز ورزشی هم در همین راستا در دستور کار دولت برای بهارستان قرار دارد.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیازهای اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close