اخبار جهان

وزیر دفاع اسراییل: ظرف ۲ یا ۳ سال آینده به مواضع هسته‌ای ایران حمله می‌کنیم/ سپاه: اسراییل را نابود می کنیم

روزهای بروجرد- «بنی گانتس»، وزیر دفاع کابینه اسرائیل در آخرین روز فعالیت این کابینه در سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده نیروی هوایی اسرائیل گفت: «تا ۲ یا ۳ سال آینده باید به سمت شرق پرواز و در حمله به مواضع هسته‌ای ایران شرکت کنید.»

این در حالی است که با ناکامی تلاش‌های بین‌المللی برای احیای توافق هسته‌ای با ایران (برجام)، روند غنی‌سازی اورانیوم در ایران ادامه دارد. غنی‌سازی اورانیوم اقدامی غیر نظامی است و ایران بار‌ها اعلام کرده که برنامه هسته‌ای این کشور ابعاد نظامی ندارد.

برخی از مقامات ایران به صورت تلویحی به این اظهارات وزیر دفاع اسرائیل واکنش نشان دادند.

سرلشکر رشید: پاسخ ایران به هر اقدام صهیونیست‌ها قطعی و ویرانگر خواهد بود

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی ایران با فرض اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح ایران قطعی خواهد بود.

به گزارش قرارگاه رسانه‌ای رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: قرارگاه مرکزی خاتم‍الانبیاء (ص)، ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجماع دارند که رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید امنیت ملی ایران در اولویت نخست قرار دارد. رژیم صهیونیستی تحت حمایت همه جانبه، یک تهدید نظامی ـ امنیتی مخرب برای تمام کشور‌های منطقه و ایران است. اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی ایران با فرض اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح ایران قطعی خواهد بود. هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند و پایگاه و امکانی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، آن پایگاه‍ها، نقاط و مبدا تجاوز و حمله به ایران که رژیم اشغالگر قدس است، آماج حمله نیرو‌های مسلح ما قرار خواهد گرفت.

سردا رمضان شریف: با کوچک‌ترین خطا اسرائیل را نابود می‌کنیم

سردا رمضان شریف، سخنگوی سپاه نیز بیان کرد: امروز نیرو‌های مسلح ایران به چنان قدرتی رسیده‌اند که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی را کشیده‌اند و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، با نابودی رژیم متجاوز و غارتگر صهیونیستی مواجه می‌شوند.  آن‌هایی که با الفبای سیاست آشنا هستند، می‌دانند که استحکام نظام جمهوری اسلامی بیشتر از آن چیزی است که این‌ها تلاش می‌کنند در فضای مجازی نشان دهند.

هشدار ستادکل نیروهای مسلح به آمریکا و اسرائیل

ستادکل نیروهای مسلح نیز در بیانیه‌ای به مناسبت «نهم دی» و سالروز شهادت سردار سلیمانی، به دشمنان هشدار داد به هرگونه خطای احتمالی آنان در هر مکان و زمان با قاطعیت پاسخ و مبدا آن را مورد حمله خود قرار خواهد داد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close