اخبار بروجرداخبار لرستانحوادث

تصادف بین اتوبوس و تریلی در آزادراه خرم‌آباد- بروجرد

روزهای بروجرد– رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به وقوع تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی در آزادراه خرم‌آباد- بروجرد، گفت: در این تصادف یک نفر فوت و ۱۹ نفر مصدوم شدند.

مهدی غیبی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در آزاد راه خرم آباد – بروجرد بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی، اظهار داشت: این حادثه تصادف در ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه شب گذشته رخ داده است.

وی با اشاره به فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۹ نفر در جریان این حادثه تصادف، عنوان کرد: این حادثه در یک کیلومتر بعد از عوارضی خرم آباد- بروجرد رخ داده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به اعزام پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل این حادثه تصادف، افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح، شش نفر از مصدومان تصادف در اورژانس بیمارستان شهدای عشایر تحت نظر هستند و ما بقی ترخیص شده‌اند.

غیبی، بیان داشت: از مجموع مصدومان، ۱۳ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده و شش نفر بستری هستند.

در همین حال رییس پلیس راه لرستان علت وقوع تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی در آزادراه خرم‌آباد- بروجرد را اعلام کرد.

سرهنگ محمد زارعی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ساعت ۲۲ و ۳۰، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودروی اتوبوس و تریلی در محور آزادراه خرم آباد – اراک، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه و دستگاه‌های امدادی و راهداری در محل حاضر شدند.

وی، افزود: یک دستگاه اتوبوس با ۲۶ نفر مسافر و سرنشین از مبدا اهواز به مقصد کرج در محور آزادراه در حرکت بوده که با خودرو تریلی تصادف می‌کند.

رئیس پلیس راه لرستان با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یک نفر فوت و هشت نفر مصدوم شده است که مصدومان حادثه با کمک اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: علت تصادف عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

سرهنگ زارعی، گفت: یک لحظه غفلت حین رانندگی باعث وقوع چنین حوادث دل خراشی می‌شود از رانندگان تقاضا کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close