اخبار بروجرد

مشکل نیوجرسی جاده اشترینان تا ۱۴۰۲ مرتفع می‌شود

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل نیوجرسی جاده اشترینان تا ۱۴۰۲ مرتفع می‌شود.

عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته ۴۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت محور بروجرد به اراک و بروجرد به اشترینان تا سه‌راه نهاوند اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه پیمانکار هر دو پروژه انتخاب شد، افزود: پیمانکار مسیر اراک کار خود را آغاز کرد با توجه به مطالبات بالایی که از سازمان راهداری کشور داشتند کار را نیمه‌تمام رها کردند.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: پیمانکار محور اشترینان نیز به خاطر مشکلاتی که داشتند کار شروع نشد اما با پیگیری‌های انجام شده با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرای روکش آسفالت انجام خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده ۸.۵ میلیارد تومان برای آسفالت جاده باغ رضوان و بدهی قبلی پیمانکار آسفالت جاده بروجرد به اراک و اشترینان نیز اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در این راستا ۳.۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرگذر پادگان مهندسی و زیرگذر میدان دام نیز تخصیص داده شده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: مشکل نصب نیوجرسی جاده بروجرد تا اشترینان در سال ۱۴۰۲ حل خواهد شد و آسفالت مسیر دانشگاه آزاد بوده که پروژه تقریباً تمام شده است.

گودرزی با بیان اینکه امید می‌رود با مساعد شدن شرایط جوی این مسیر نیز تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: برای تأمین روشنایی مسیر جاده آبسرده به سمت اسدخانی برج نوری نصب خواهد شد.

وی با اشاره به تخصیص آب، گفت: در حوزه تأمین آب دو دستاورد را به دست آورده که دو دستاورد مهم محسوب می‌شوند.

نماینده بروجرد در مجلس اظهار کرد: تخصیص آب برای سد آبسرده از ۲۶.۴ میلیون مترمکعب به ۸۳ میلیون مترمکعب و برای سد شهید بروجردی از ۱۲ به ۳۵ میلیون مترمکعب رسید.

گودرزی با اشاره به سد کلان، افزود: با پیگیری‌های انجام شده حق آبه سد کلان که از سرشاخه‌های بروجرد بوده در کمیسیون‌های مربوطه تائید شده و تخصیص داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد انتقال آب به روستاهای تشنه و منتظر آب باشیم که جزء حقوق مسلم آن‌ها است که امید می‌رود این احقاق حق باعث رضایتمندی مردم منطقه شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close