اخبار بروجرد

شرط نمایندگان برای موافقت با لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها

روزهای بروجرد- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، شرط نمایندگان با لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها را منوط بر این دانست که تصویب آن باعث افزایش ساعات سایر روزهای کاری کارمندان نشود به نحوی که به خانواده‌هایشان آسیب برساند.

عباس گودرزی در گفت و گو با خانه ملت، در رابطه با زمان بررسی لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها و روند بررسی آن در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی لایحه ساماندهی تعطیلات با تعطیلی سراسری پنجشنبه‌ها در دستورکار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: اگر تصویب این لایحه باعث افزایش ساعات سایر روزهای کاری کارمندان نشود به نحوی که به خانواده‌هایشان آسیب برساند در این صورت به نظر می‌رسد که مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: به نظر می‌رسد با تصویب این لایحه، کارمندان در پایان هفته ۲ روز فرصت خواهند داشت تا به مسائل شخصی و خانوادگی خود برسند همچنین شرایطی فراهم خواهد شد تا خانواده‌ها ساعات بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنند.

این نماینده در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته این لایحه مخالفان و موافقانی دارد بنابراین در زمان بررسی آن در جلسه کمیسیون حتما نقطه‌نظرات آنها شنیده خواهد شد و در نهایت طبعا پس از بررسی در کمیسیون در دستورکار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طبق گزارشات مردمی در حوزه‌های انتخابیه و مراوداتی که با اقشار مختلف جامعه داشته‌ایم به نظر می‌رسد که اکثرا موافق با تصویب این لایحه باشند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close