اخبار جهانگوناگون

ویژگی‌های گروه‌های خونی‌

روزهای بروجرد– در بسیاری از کشور‌ها بر این باورند که گروه خونی با خصوصیات افراد رابطه‌ای دارد در این میان ژاپنی‌ها براین باورند که یکی از راه‌های شناخت خصوصیات افراد شاید گروه خونی باشد.

 

نازنین احمدی:ما انسان ها در اطراف خود به دنبال نشانه هایی هستیم که رمز و راز خصوصیات اخلاقی انسان ها را کشف کنیم گاهی به سال و ماه تولد افراد دقیق می شویم گاهی از روی نحوه لباس پوشیدن و هزاران نشانه های دیگر و اما گویا گروه خونی افراد هم جزو آن دسته از نشانه هایی است که به ویژگی های اخلاقی و رفتاری انسان ها تاثیر گذار است.

این ادعا از نظر علمی هنوز در مرحله یک فرضیه است هنوز هیچ کس دقیق نمی داند که چرا خونسردی را به یک گروه خاص خونی نسبت می دهند و یا عده ای از گروه خونی ها را احساساتی و گرم تلقی می کنند این فرضیه جالب برای شما هم شاید شگفت انگیز باشد با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری را در این مقاله در اختیار شما قرار دهم .

گروه خونی B

اگر شما این گروه خونی را دارید شاید یک فرد هدفمند و بلند پروازی باشید این گروه خونی شما را برای رسیدن به هدف های بزرگ و متعالی کمک می کند جذابیت فاکتور اصلی شماست اهل در خانه ماندن نیستید . دوست دارید زندگی در بیرون و LLPهیجانات آن را همیشه تجربه کنید به خاطر همین در بیشتر موارد در خانه نمی مانید و دوست دارید بیرون بروید.

ذهن خوانی را هم که گویی در مشخصات اخلاقی خود دارید منزوی نیستید ولی از اینکه تنها بمانیدبدتان نمی آید. اصلا دوست ندارید با دیگران سر موضوعات بی ارزش و کوچک و بی اهمیت بحث کنید.

یکی از بارز ترین خصوصیت گروه خونی های B این است که آدم های خوش بینی هستم و با با گروه خونی B و A B هم گویا سازگاری بیشتری دارند. احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید این گروه خونی مناسب چه شغل هایی هستند. این گروه خونی مناسب یک  آشپزهای خوب و یا یک مدیر کارآزموده ویا مجری و حتی یک آرایشگر خوب می تواند باشد. 

گروه خونی O 

این گروه خونی به گروه خونی گرم مشهور است. تقریبا بیشتر مردم در جهان دارای گروه خونی O+ هستند تا اینکه  گروه خونی O- باشند. افراد دارای گروه خونی O+ مردمانی بخشنده هستند همان طور که می دانید از نظر دهندگی گروه خونی ، افرادی گروه خونی O+ دارند به همه گروه خونی های دیگر می توانند خون بدهند شاید این دلیلی بر بخشندگی این افراد باشد. دیگر خصوصیات این افراد واقع گرایی ، ریسک پذیر، مستقل، اجتماعی و… است.

این افراد به دلیل اجتماعی بودن به راحتی با دیگران ارتباط می گیرند. آدم های احساساتی هستند و فرصت طلبانه فرصت سازی می کنند. آدم متاسفانه گاهی لجوج و نافرمان می شوند و حتی بعضی از این افراد مغرور نیز هستند و شخصیت برون گرایی دارند. 

افراد دارای گروه خونی O+ دارای ظرافت های و ریزه کاری ها هم هستند که جزو ذات آنهاست.

جاه طلبی هم در وجود آنها وجود دارد آدم های رک و صریح هستند و در جمع از بیان احساسات و نظراتشان خجالتی نمی کشند. 

شجاعت و خوش بینی و اراده و قاطعیت از آنها یک فرد موفق می سازد . طبق تحقیقات سیاستمداران قوی و مطرح امروز دارای گروه خونی O هستند.

گروه خونی A

درصد افرادی که دارای گروه گروه خونی A+ هستند به مراتب بیشتر از افرادی است که دارای گروه خونیA- هستند. علت این موضوع هنوز مشخص نیست. این افراد انسان های مطیع و آرامی هستند. در زندگی وفادار و دلسوزند. غم دیگران را میخورند و بسیار احساساتی هستند. این گروه خونی متعلق به افرادی است که بسیار خونسرد آمد حتی در مواقع غضب و آشوب هم خودشان را آرام و خونسرد نشان می دهند. کمی خجالتی و کمرو هستند از خصوصیت منفی این گروه تردید و بدبینی نسبت به دیگران است.

عاشق طبیعت آند ولی از بودن در مهمانی های شلوغ و پر رفت وآمد رنج می برند . در تصمیم گیری ها قاطع نیستند . از نظر بدنی دارای سو هاضمه هستند و از خوردن سبزیجات لذت می برند. 

آدم های قاطعی هستند و نسبت به روابط ارزش قایلند. در کارهای تیمی خوب می درخشند و در برابر دستورهای رهبر گروه مطیع و فرمانبردارند.

این افراد هم خصوصیات گروه خونی های A را دارند و هم خصوصیات افراد دارای گروه خونی B .

ادم های پیچیده ای هستند و در رفتارهایشان نوعی دوگانگی موجود است. هم می توانند خجالتی باشند و هم آدم هایی برونگرا. شاید شناخت این افراد بسیار راحت نباشد. البته عجیب هم نیست چون این افراد با گروه خونی A B   جزو نادرترین گروه خونی ها هستند.

این افراد ارتباطشان با دیگران خوب است آدم های محبوب و دوست داشتنی هستند در برخوردهایشان محتاطانه عمل می کنند ولی از بودن با آنها لذت می برید و خسته نمی شوید . انسان های مستقل و اجتماعی که ر رویا سیر می کنند و معقول و جذاب به نظر می رسند. انسان های خلاق و با مهارتی هستند ولی متاسفانه غیر مسیولانه رفتار می کنند . 

ی این گروه خونی مضطرب هستند و در برخورد با دیگران محتاط می باشند، افراد با این گروه خونی مهارت های منطقی و تحلیلی دارند و به عنوان انسان گرا دیده می شوند.

این افراد انسان های موفق و هنرمندی هستند آنها دارای افکار بسیار پی برنده ای هستند و پیشرفت های خوبی را در زندگی تجربه می کنند انسان های متعادلی هستند و شاید یکی از عوامل موفقیت شان همین است. منطقی ، رو راست وحسابکر و البته امین و قابل اعتماد.

افراد مشهوری چون جکی چان ، مریلین موتور و جان کندی جزو این گروه خونی هستند. 

از نظر بدنی این افراد سیستم دفاعی ضعیفی دارند و مسلما در برابر بیماری ها هم نمی توانند مقاومتی داشته باشند و خیلی زود دوار بیماری های ویروسی و میکروبی می شوند . 

برای این افراد خوردن زیاد گوشت اصلا توصیه نمی شود و داشتن یک رژیم غذایی گیاهی بسیار برایشان مفید و موثری است بدون شک سبزیجات می تواند برای این گروه مناسب باشد ماهی ها و کربوهیدارت  هم مناسب سیستم بدنی این افراد است.

 

منبع: رویداد۲۴ 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close