اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

برق شهرک‌های صنعتی لرستان یک روز درهفته قطع می‌شود

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان گفت: یک روز در هفته از بازه زمانی ساعت ۱۱ تا ۲۳ برق شهرک‌های صنعتی لرستان به منظور مدیریت مصرف انرژی قطع می‌شود.

ایرنا: فرزاد محمدی در نشست تامین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حضور مدیرعامل برق منطقه ای باختر و اظهار کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از قطعی برق و به حداقل رساندن ناترازی در مصرف برق و کاهش این آسیب‌ها و تلفات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی صورت گرفته مقرر شد یک روز در هفته برای هر شهرک صنعتی از بازه زمانی ۱۱ تا ۲۳ برق شهرک‌های صنعتی قطع گردد که با برآورد صورت گرفته ۱۲ مگاوات برق صرفه‌جویی خواهد شد.

او ادامه داد: حدود ۴۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر است که در مجموع ۱۷ مگاوات برق مصرفی داریم که طبق برآوردها و آمار اعلام شده ۲۴ مگاوات برق از طریق نیروگاه‌های مقیاس کوچک در سطح شهرک‌های صنعتی تولید می‌شود و این آمار تا پایان سال هم به ۳۰ مگاوات خواهد رسید.

همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از همکاری صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان بخاطر صرفه جویی در مصرف برق قدردانی کرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close