لرستان

ادارات لرستان موظف به صرفه‌جویی ۳۰ درصدی در مصرف برق شدند

روزهای بروجرد- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ادارات این استان موظف به صرفه‌جویی ۳۰ درصدی در مصرف برق شدند.

مهران امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل تابستان و لزوم صرفه جویی در مصرف برق، اظهار داشت: در حال حاضر میزان مصرف برق در استان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است البته در بخش کشاورزی شاهد کاهش مصرف بودیم که سبب شده تا با توجه به افزایش شش درصدی مصرف در بخش صنعتی و پنج درصدی در بخش عمومی، افزایش محسوس رخ ندهد.

وی افزود: در حال حاضر هنوز دستگاه‌های سرمایشی در بخش خانگی وارد مدار نشده‌اند که به نظر می‌رسد با روشن شدن وسایل سرمایشی شاهد افزایش مصرف برق باشیم که لازم است مشترکان برای جلوگیری از خاموشی حتماً در ساعات اوج بار مصرف، صرفه جویی را مد نظر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه ادارات موظف به صرفه جویی ۳۰ درصدی مصرف برق هستند، تصریح کرد: ساعات کاری ادارات از شش صبح تا ۱۳ ظهر اعلام شده و همه ادارات موظف هستند در ساعات صبح ۳۰ درصد و در ساعت عصر ۶۰ درصد صرفه جویی داشته باشند و در صورت بی توجهی به این صرفه جویی، لیست آنها به مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

امیری با بیان اینکه امسال مشوق‌های خوبی برای صرفه جویی در مصرف برق در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سال گذشته در استان بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پاداش به مشترکانی که صرفه جویی داشتند، پرداخت شد و امسال این مشوق‌ها افزایش یافته است.

وی گفت: مشترکان در هر رده‌ای که باشند می‌توانند با کاهش میزان مصرف برق، مشمول مشوق‌های صرفه جویی شوند و از تخفیف بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، عنوان کرد: در استان لرستان ۶۵۰ هزار مشترک وجود دارد که ۸۰ درصد مشترکان در بخش خانگی است، البته انشعابات غیرمجازی هم وجود دارد که به صورت مستمر پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد تا شناسایی شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close