اخبار بروجردلرستان

استاندار لرستان: با دستگاه‌هایی که در طرح نهضت ملی مسکن همراهی نکرده‌اند برخورد خواهیم کرد

روزهای بروجرد– استاندار لرستان بر لزوم همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای ملی مسکن استان، اظهار کرد: در مصوبات قبل، موضوع مند کردن جلسات به منظور انجام تغییرات لازم و همراهی و همکاری دستگاه‌ها، مورد تاکید قرار گرفت که امروز شاهد همراهی و همکاری خوب بانک‌ها در زمینه ثبت و انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن هستیم.

او افزود: در ماه گذشته بانک‌های استان کارنامه خوبی ارائه کرده و عملکرد برخی از بانک‌ها در این خصوص از ۲۰ درصد به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و برخی از بانک‌ها در این زمینه در سطح ۸۵ و ۹۰ درصد هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار لرستان در ادامه گفت: در این جلسه در رابطه با سایر مباحث و همچنین تامین زمین‌های مورد نیاز طرح مسکن ملی در شهرستان‌های؛ بروجرد، نورآباد و الفت آباد مورد بررسی قرار گرفت که بخش‌هایی از آن انجام شده است.

زیویار با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه‌ها در این خصوص همراهی نکرده‌اند، گفت:  از آنجا که ما در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و باید کارنامه‌ای را ارائه کنیم حتماً با این دستگاه‌ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

استاندار لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان مثل شرکت توزیع نیروی برق، آب و گاز انصافاً همراهی خوبی داشته‌اند، گفت: بخش‌هایی از مجموعه ۷۱۵ واحدی شهر خرم آباد ظرف دو ماه آینده آماده تحویل خواهد بود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close