اخبار بروجرد

۶۴ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان کوثر بروجرد افزوده شد

روزهای بروجرد- معاون درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: ۲۴۶ تخت بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان لرستان فعال بود که با افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ۶۴ تخت دیگر نیز اضافه شد.

ایرنا: رامین منظمی مطلق در آیین افتتاح بیمارستان کوثر بروجرد اظهار کرد: ۷۹۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان لرستان وجود دارد؛ ۱۸۰ هزار نفر معادل ۵۲ درصد جمعیت شهرستان بروجرد عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.

او با بیان اینکه یک هزار و یک مرکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی لرستان وجود دارد، افزود: ۲۲۵ مورد آن در بروجرد است.

منظمی مطلق از صدور ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه در مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی لرستان در طی سال گذشته خبر داد و ادامه داد: طی همین مدت ۶ هزار بیمار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی لرستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند؛ ۱۹هزار عمل جراحی نیز به صورت رایگان در مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی لرستان در سال گذشته انجام شد.

او با تاکید بر اینکه تمام تجهیزات مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان موجود است، بیان کرد: ۱۳ مرکز درمانی، سه بیمارستان، سه پلی کلینیک شبانه روزی و هفت درمانگاه در لرستان فعال است؛ باید اذعان کنیم که سطح دسترسی بیماران به مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان عالی است و از این لحاظ در رتبه یک کشور قرار داریم.

۷۶۰ میلیارد ریال هزینه درمان سال گذشته پرداخت شد

همچنین در این جلسه مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به پرداخت ۷۶۰ میلیارد ریال هزینه درمان در حوزه تغییرات کوتاه مدت سال گذشته اشاره کرد و از پرداخت تعهدات بلند مدت ۷۱ هزار میلیارد ریالی برای بازنشستگان خبر داد.

منوچهر گودرزی تاکید کرد: در سال گذشته ۱۸ هزار و ۷۲۸ بیمه شده جدید اضافه کردیم.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close