اخبار بروجردویژه ها

سال گذشته ۲ هزار و ۱۴۵ نفر در بروجرد زندانی و یک هزار و ۹۳۲ نفر زندانی آزاد شدند

روزهای بروجرد- رییس دادگستری بروجرد گفت: ۴۵ هزار و ۷۰۰ پرونده قضایی طی یک‌ساله گذشته در دادگستری شهرستان بروجرد رسیدگی شده است.

به گزارش  فارس، خیر علی کرمی عالم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بروجرد که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد افزود: ۴۵ هزار و ۷۰۰ پرونده قضایی طی یک‌ساله گذشته در دادگستری شهرستان بروجرد رسیدگی شده است.

او اظهار داشت: طی یک‌ساله گذشته ۲ هزار و ۴۹۵ فقره ازدواج و ۹۲۰ فقره طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق شهرستان بروجرد ثبت شده است.

رییس دادگستری بروجرد گفت: در مدت یک‌ساله گذشته ۱۰ هزار و ۶۶۶ پرونده به‌صورت الکترونیکی صادر شده است.

کرمی عالم افزود: سرقت با ۲ هزار و ۱۲۱ فقره بیشترین جرائم شهرستان بروجرد بوده است و در مدت یک‌ سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۱۴۵ نفر در جرایم‌ مختلف زندانی و تعداد یک هزار و ۹۳۲ نفر زندانی آزاد شدند.

او اظهار داشت: همچنین اداره ثبت‌اسناد شهرستان بروجرد در مدت یک‌ساله گذشته ۱۸ هزار و ۶۵۰ برگ سند تک‌برگ صادر ونقشه  حدنگاری ۸۵ هزار هکتار اراضی زراعی که ۷۱ درصد اراضی شهرستان است  تثبیت شده است.

رییس دادگستری بروجرد با اشاره به هفته قوه قضائیه  گفت: یکی از افتخارات دستگاه قضا در انقلاب که معمار آن شهید بهشتی است عدالت‌محوری بوده است دستگاه قضایی  تا جایی که مقدور بوده عدالت را سرلوحه قرار داده و اهتمام ورزیده و تمام هم‌وغم دستگاه قضا برگرفته از اندیشه‌های اسلامی بوده در راستای خدمت به مردم بوده است‌.

کرمی عالم افزود: شهید بهشتی بسیار متواضع و منظم بود و جانش را در مسیر اسلام و منافع ملی فدا کرد،  شهدای خدمت، رئیس‌جمهور شهید و همراهانش نیز در همین مسیر خدمت به شهادت رسیدند.

او اظهار داشت: انتخابات بسیار حساس و حماسه‌ای بزرگ در پیش است و باید تلاش کرد تا با شناخت رای دهیم و این نامزدها مورد تائید شورای نگهبان هستند اما انتخاب اصلح مهم است و این یعنی رهایی از مشکلات و از بین رفتن معضل بیکاری و مهار کردن تورم و کسی که این شایستگی را دارد انتخاب کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close