اخبار بروجرد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان: بروجرد در اولویت ایجاد فضاهای ورزشی دانش‎آموزی است/تبدیل دبیرستان امام خمینی به یک مرکز فرهنگی

روزهای بروجرد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: شهرستان بروجرد در اولویت ایجاد فضاهای ورزشی دانش‌آموزی در استان لرستان است.

به گزارش فارس، رضا زینی‌وند مقدم در حاشیه افتتاح خانه کشتی شهدای دانش‎آموز بروجرد در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزی در لرستان ۰.۵۳ و در شهرستان بروجرد ۰.۳۹ متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی دانش‌آموزی بروجرد در مقایسه با مجموع استان لرستان پائین‎تر است، عنوان کرد: رعایت عدالت در توزیع اعتبارات یکی از برنامه‎ها و سرفصل‎های کاری اداره کل آموزش و پرورش لرستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: به دنبال این هستیم که اگر در سال‎های آتی مجوز یا اعتباری برای ساخت سالن یا مجموعه ورزشی به آموزش و پرورش اختصاص یابد، شهرستان بروجرد را در اولویت قرار دهیم.

زینی‌وند مقدم ادامه داد: یکی از برنامه‎ها و سیاست‎های ما در اداره کل آموزش و پرورش این است که فضاهای آموزشی بلا استفاده یا متروکه را به فضای ورزشی به ویژه در مناطق آسیب‌پذیر و محروم تبدیل کرده و سرانه ورزشی لرستان را ارتقاء دهیم.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره عملکرد ضعیف اداره کل نوسازی مدارس لرستان در بروجرد گفت: این نقد را به اداره کل نوسازی و همکاران پیشین خودم وارد می‎دانم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: اعتبارات ساخت و ساز و تعمیر و تجهیز وزارت آموزش و پرورش در قالب نوسازی مدارس اختصاص داده می شود، اما همه تلاش خود را می‎کنیم که طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود.

زینی‌وند مقدم اظهار کرد: بر این اساس اولویت ما تکمیل و بهره‎برداری از پروژه‎های نیمه تمام و پس از آن تعریف پروژه‎های جدید است.

وی در ادامه به مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) به همت رئیس انجمن خیرین مدرسه‎ساز کشور اشاره و تاکید کرد: این دبیرستان پس از پایان مرمت به یک مرکز فرهنگی برای معرفی شخصیت‎های بروجرد و لرستان تبدیل می‎شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close