لرستان

حدود ۴۶ درصد حجم مخازن لرستان پُر است

روزهای بروجرد– مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: در حال حاضر حدود ۴۶ درصد حجم مخازن استان پُر است.

داریوش حسن‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حجم آب موجود در مخازن نسبت به سال گذشته در همین تاریخ دو درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او بیان کرد: حجم کل مخزن سد مروک ۱۰۵.۵۸ میلیون مترمکعب بود. اکنون حجم آب آن ۲۸ میلیون مترمکعب است که ۲۷ درصد مخزن پر و نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: حجم کل مخزن سد ایوشان ۵۱.۷ میلیون مترمکعب بود و حجم فعلی آن  ۵۱.۲ میلیون مترمکعب و ۹۹ درصد مخزن پر است که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش دارد.

حسن‌نژاد اظهار کرد: حجم کل مخزن سد تنگ هاله ۳.۵۵ میلیون مترمکعب بود و حجم فعلی آن ۳.۳۱ میلیون مترمکعب است که ۹۳ درصد حجم آن پر بود که نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

به گفته او حجم کل مخزن خان‌آباد ۱۴ میلیون مترمکعب بوده که حجم فعلی آن ۵.۸ میلیون مترمکعب و ۴۱ درصد مخزن پر است که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: حجم کل مخزن سد کزنار ۰.۸ میلیون مترمکعب بود که اکنون ۰.۶۵ و ۸۱ مخزن پر است که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

حسن‌نژاد افزود: حجم کل مخزن سد حوضیان ۳۳.۰۸ میلیون مترمکعب بود که حجم فعلی آن ۶.۸ میلیون مترمکعب بود که ۲۱ درصد آن پر و نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close