لرستان

وزیر صمت: همه واحدهای صنعتی و صنفی آسیب‌دیده در سیل پلدختر بازسازی می‌شوند

روزهای بروجرد- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمامی زیرساخت‌ها، واحدهای صنفی و صنعتی که در جریان وقوع سیل در پلدختر آسیب دیده‌اند، ترمیم و بازسازی می‌شوند.

به گزارش فارس، وزیر صنعت، معدن و تجارت با دلجویی از مردم سیل زده این شهرستان از نزدیک عمق این فاجعه را مورد بررسی قرار داد.

رضا رحمانی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با فارس در پلدختر، اظهار داشت: با توجه به حجم خرابی‌ها و خسارات ناشی از سیل درحوزه‌های مختلف در شهرستان پلدختر، دولت بر اساس یک برنامه کامل و جامع به دنبال جبران این آسیب‌ها است.

وی گفت: مرحله اول در اولویت برنامه‌های دولت در زمینه جبران خسارات سیل در پلدختر ساماندهی و معیشت مردم، بازسازی منازل مسکونی تخریب شده و مزارع کشاورزی آسیب دیده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این رابطه در مرحله اول برنامه دولت هم اکنون مبالغی در حال پرداخت به سیل زدگان پلدختر است.

رحمانی تأکید کرد: تمامی زیرساخت‌ها، واحدهای صنفی و صنعتی که در جریان وقوع سیل در پلدختر آسیب دیده‌اند با توجه به بررسی‌های انجام شده و برآورد خسارات و میزان آسیب‌ها، ترمیم و بازسازی می‌شوند.

وی همچنین در پایان این سفر با حضور کاظمی و کیانپور نمایندگان شهرستان‌های پلدختر و دورود، فرماندار پلدختر و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی از مینی پالایشگاه پلدختر بازدید کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close