اخبار بروجرد

روند سدسازی در شهرستان لاک‌پشتی است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند سدسازی در شهرستان لاک‌پشتی است.
به گزارش ایسنا، علاالدین بروجردی در همایش دهیاران بخش مرکزی، اظهار کرد: امسال شاهد بارش رحمت الهی بودیم اما به دلیل ندانم کاری‎های ما سیل ناشی از باران خسارات زیادی به شهرستان ما وارد کرد. 
وی تصریح کرد: با توجه به بیکاری استان لرستان، طبق قانون باید دولت برای جوانان شغل ایجاد کند. 
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به ساماندهی سفره خانه‎های ونایی، افزود: ایجاد سفره‎خانه در ونایی باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می‎شود. 
بروجردی خاطرنشان کرد: بسیاری از سفره خانه‎ها در مناطق و شهرهای گردشگری در کنار رودخانه‎ها قرار دارند اما سفره خانه‎ها را در گلدشت از بین می‎برند در حالی‎که آنها باید ساماندهی شوند. 
وی اضافه کرد: برخی از مردم از این سفره‎خانه‎ها امرار معاش می‎کنند که باید این سفره‏‎خانه‎ها مدیریت و نظارت شوند. 
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره با سدسازی در بروجرد، افزود: مطالعات برخی سدها در بروجرد به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بر می‌گردد. 
بروجردی تصریح کرد: اینکه سالانه اعتبارات چند میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های سدسازی اختصاص یابد، کاری را از پیش نمی‌برد.
وی با بیان اینکه روند سدسازی در شهرستان لاک‌پشتی است، خاطرنشان کرد: سد شهید محمد بروجردی ۲ بار از دستور کار خارج شد که دوباره در دستور کار قرار گرفت. 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان اضافه کرد: در مجموع کمتر از ۴۰۰ سد در ایران وجود دارد که مجموع حجم ذخیره آن‌ها تنها با یکی از سدهای کشور ترکیه برابری می‌کند. 
بروجردی با اشاره به جاده ونایی، افزود: این منطقه گردشگری به شهر تبدیل شده است و جاده آن نباید دیگر جاده روستایی باشد بلکه باید جاده شهری باشد. 
وی ادامه داد: با توجه به حجم عظیم خودروهایی که در این مسیر تردد می‎کنند که اغلب آنها مسافر هستند باید مشکل این جاده هرچه زودتر مرتفع شود.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close