اخبار بروجرد

حقوق کارگران کارخانه نساجی بروجرد پرداخت می‌شود

روزهای بروجرد– مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد گفت: نساجی بروجرد هیچ مشکلی برای برقراری تولید ندارد، ۷۵ درصد حقوق دی ماه کارگران پرداخت شده و مابقی آن نیز به زودی پرداخت می شود.

” امید اعلایی”ش در گفت و گو با ایرنا افزود: نساجی بروجرد در گذشته روزهای سخت تری نیز پشت سر گذاشته و کارگران به خوبی می دانند که چهار تا پنج ماه حقوق معوقه داشتند.

وی اظهار داشت: در آن زمان که مشکلات بسیار جدی بود حتی یک روز تولید تعطیل نشد و به لطف خداوند روزهای سخت را به کمک کارگران سپری کردیم.

مدیرعامل نساجی بروجرد گفت: حواشی پیش آمده در نساجی طی چند روز گذشته و دست از کار کشیدن کارگران به نفع مجموعه نیست و کارگران نباید به شایعات برخی افراد که قصد تعطیلی این مجموعه بزرگ تولیدی را دارند توجه کنند.

اعلایی افزود: با همدلی و همکاری می توان مشکلات نساجی را همچون گذشته پشت سر گذاشت امروز با افتخار اعلام می کنیم هیچ مشکلی در روند تولید وجود ندارد و مواد اولیه نیز به مقدار لازم تهیه شده است.

وی اظهار داشت: با نگاهی به سالهای گذشته می توان به جرات گفت که امروز کارخانجات نساجی بروجرد در موقعیت خوبی است و مشکلی برای تولید ندارد، عقب افتادن حقوق به مدت ۱۰ روز نباید باعث شود کارگران تولید را متوقف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نساجی بروجرد یکی از بزرگترین تولید کنندگان نخ و پارچه در کشور است که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر دارد.

چند روز پیش کارگران نساجی بروجرد به بهانه پرداخت نشدن حقوق دی ماه دست از کار کشیده و تولید را متوقف کردند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close