اخبار بروجرد

کشف مزرعه بیت کوئین در بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی مزرعه بیت کوئین و کشف ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران آگاهی بروجرد با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را دردستورکار قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق در یکی از کارگاه‌های اطراف شهر بروجرد اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به‌صورت قاچاق و غیرقانونی راه‌اندازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی ادامه داد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی از اولویت کاری پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close