اخبار بروجردلرستانویژه ها

انتقاد تند وزیر کار از مدیران لرستان: مسئول عقب ماندگی استان شما هستید

روزهای بروجرد- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد شدید از عدم اجرای مصوبات سفر دولت در لرستان، گفت: مسئول عقب‌ماندگی استان، مدیران هستند.

به گزارش مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه یکشنبه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در سخنانی با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات سفر دولت به لرستان، اظهار داشت: این مصوبات حتماً باید اجرا شوند.

مدیران مسئول عقب‌ماندگی لرستان هستند

او با بیان اینکه مشکلات بر سر راه اجرای مصوبات سفر دولت به لرستان باید رفع شوند، عنوان کرد: این مشکلات باید در استان حل شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معاون اقتصادی استانداری باید مشکلات بر سر راه اجرای مصوبات را رفع کند، چرا که مصوبات سفر تحت هر شرایطی باید اجرا شوند، افزود: ما نیامده‌ایم اینجا حرفی بزنیم که خدایی ناکرده شش ماه دیگر به دلیل اینکه عملیاتی نشده، رویمان نشود به این استان بیاییم.

مرتضوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه من اگر به‌جای استاندار و نماینده محترم ولی‌فقیه بودم، با مدیران کم‌کار برخورد می‌کردم، مسئول عقب ماندن لرستان شما مدیران هستید، افزود: این چه بساطی است راه افتاده؟ فقط دنبال این هستید که از بالا اجازه بگیرید و اختیار خودتان را به دیگران داده‌اید!

چرا دستگاه‌های نظارتی به توسعه استان کمک نمی‌کنند؟

او ادامه داد: چرا دستگاه‌های نظارتی به توسعه استان کمک نمی‌کنند؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه واقعاً زیبنده استان این است؟ گفت: روز قیامت می‌توانیم پاسخگوی مسئولیتی باشیم که گرفتیم؟

مرتضوی، ادامه داد: به خدا دوران مسئولیت می‌گذرد، خیلی هم سریع می‌گذرد، آن وقت غصه می‌خوریم که چرا مشکل مردم را حل نکردیم، بنشینید مشکلات مردم را حل کنید، سرمایه‌گذار خودش آمده در لرستان سرمایه‌گذاری کند، اما از او حمایت نمی‌شود.

او عنوان کرد: زیبنده ما نیست که جوان بگوید من اشتغال می‌خواهم و ما بگوییم این مشکل تو است، جوان بگوید من می‌خواهم ازدواج کنم، تسهیلات می‌خواهم و ما بگوییم این مشکل تو است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: اگر ارباب‌رجوع به شما مراجعه کرد، آستین همت را بالا زدید خیر دنیا و آخرت نصیب خودتان خواهد شد، ثواب آن هم مشمول اجداد و گذشتگان شما خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

2 thoughts on “انتقاد تند وزیر کار از مدیران لرستان: مسئول عقب ماندگی استان شما هستید”

  1. مقایسه جمعیت، امکانات و توسعه ۳ شهر بروجرد( لرستان) سقز ( کردستان) و ایرانشهر ( سیستان و بلوچستان) را ببینید تا به اوج عقب ماندگی لرستان با مدیران ناکارآمد و تمامیت خواه برسید: ۱. جمعیت بروجرد در سال ۴۵ : ۲۰۱.۴۸۶ نفر؛ جمعیت سقز در سال ۴۵ : ۱۷.۸۳۴ نفر؛ جمعیت ایرانشهر در سال ۴۵ : ۱۵.۳۶۸ نفر؛
    جمعیت بروجرد در سال ۹۵ : ۳۳۴.۹۹۷ نفر؛ جمعیت سقز ۹۵ :۲۲۶.۰۰۰ نفر؛ جمعیت ایرانشهر در سال ۹۵ : ۱۱۳.۷۵۰ نفر
    سقز و ایرانشهر هر دو دارای فرودگاه هستند. علاو ه بر این ایرانشهر دارای دانشگاه علوم پزشکی است و مجوز تاسیس دانشکده پزشکی هم برای سقز صادر شده است.

  2. علت عقب ماندگی استان را در انتصابات فله ای و غیرتخصصی می باشد. به عنوان مثال رزومه معاون سیاسی -امنیتی استاندار را بررسی کنید. بدون رزومه به مدت ۱ سال رئیس دانشگاه بروجرد شد و با همین رزومه معاون استاندار. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close