اخبار بروجرد

ثبت‌نام ۷۵ نامزد انتخاباتی در بروجرد

روزهای بروجرد- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در بروجرد گفت: شرایط برگزاری انتخابات پرشور، با نشاط، سالم و با حضور حداکثری مردم در بروجرد فراهم است.

به گزارش فارس، لهراسب چهارمحالی در دیدار اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: در سایه تعامل و همدلی عوامل اجرایی، زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری اقشار مردم در این شهرستان مهیا است.

وی با اشاره به اینکه در هر شرایطی تامین امنیت کشور در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: دشمنان در جریان برگزاری انتخابات‌ها اهدافی را دنبال می‌کنند که باید مانع تحقق آن‌ها شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد بیان کرد: دشمن در وهله اول در تلاش به دنبال جلوگیری از برگزاری انتخابات است و زمانی که از رسیدن به این هدف ناامید می‌شود، می‌کوشد کشور را به هرج و مرج بکشاند.

چهارمحالی افزود: زمانی که دشمن از دستیابی به این دو هدف ناکام می‌ماند، با استفاده از فضای مجازی و ابزارهای رسانه‌ای به دنبال فرستادن افراد ناصالح به مجلس شورای اسلامی است.

وی تاکید کرد: دشمنان از این طریق می‌کوشند با فرستادن حتی یک فرد ناصالح به مجلس از تریبون آن برای اجرایی کردن اهداف و نیات شوم خود استفاده کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد تصریح کرد: از این رو باید با زمینه‌سازی برای حضور پرشور و حداکثری اقشار مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، مانع تحقق اهداف دشمنان انقلاب شد.

چهارمحالی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به ثبت‌نام ۷۵ نامزد انتخاباتی در بروجرد گفت: قریب به ۲۰ نفر از این افراد دارای تجربه و سوابق انتخاباتی بوده اما بسیاری دیگر از جوانان مومن، متدین، ولایتمدار و تحصیل‌کرده و البته بدون تجارب مدیریتی هستند.

وی بر ضرورت زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در بروجرد تاکید و خاطرنشان کرد: باید بستر حضور حداکثری اقشار مردم در این عرصه انتخاباتی فراهم شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد بیان کرد: از سویی عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات نیز باید در سایه همدلی، تعامل و وحدت و صیانت و حفاظت از آراء مردمی، شرایط را برای برپایی انتخاباتی سالم مهیا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close