اخبار بروجرد

۴۴۵ معتاد بهبود یافته در بروجرد آموزش های مهارتی را فرا گرفتند

روزهای بروجرد- رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد گفت: ۴۴۵ معتاد بهبود یافته در زندان، کمپ ها و سکونت گاه های غیر رسمی بروجرد از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای به صورت رایگان بهره مند شدند.

رضا دادگر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این افراد ۱۲۹ هزار و ۲۹۶ نفر ساعت آموزش مهارتی را فرا گرفتند، اظهارکرد: یکی از برنامه های فنی و حرفه ای شهرستان ارائه آموزش های لازم با هدف کسب مهارت و ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته است.

وی افزود: در سال گذشته ۸۳ نفر در سکونت گاه های غیر رسمی، ۱۵۸ نفر در کمپ ها و ۲۰۴ نفر نیز در زندان آموزش های فنی و حرفه ای را در رشته های مختلف فرا گرفتند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد با بیان اینکه گسترش مهارت و آموزش اقدامی در جهت توانمند سازی افراد است، بیان کرد: برخی از بهبود یافتگان موفق به دریافت تسهیلات اشتغالزایی از بانک های عامل شهرستان شدند.

دادگر اضافه کرد: آموزش زنان بی سرپرست و بدسرپرست در رشته های مختلف در راستای توانمند سازی افراد در جهت ایجاد اشتغال و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی توسط مربیان در دستور کار فنی و حرفه ای شهرستان قرار گرفته است.

شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه ای جهت آموزش برادران و خواهران و۱۱ مرکز سیار فنی و حرفه ای وابسته به مراکز ثابت می باشد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close