اخبار بروجرد

ضرورت انجام اقدامات لازم برای فراهم کردن سفرهای نوروزی

روزهای بروجرد– سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم شود.

به گزارش ایلنا ، مجید منعمی در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی با همکاری و هماهنگی با ستاد سفرهای نوروزی زیرساخت‌های لازم را برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنند ، ظهار کرد : با توجه به اهمیت سلامت در بحث جمعیت اساس حفظ جمعیت و افزایش آن است هدف استراتژیک نظام این است بنابراین هر تصمیمی که گرفته می‌شود در جهت حفظ عموم مردم ایران است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: ستاد سفرهای نوروزی تاکنون چیزی مبنی بر برگزاری نشدن سفر و محدودیت اعلام نکرده است و باید آمادگی لازم برای سفرهای نوروزی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفرهای نوروزی در ورودی‌ها و سطح شهر توسط بنر و تراکت نصب شود و مردم را برای دریافت واکسن تشویق کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: کمیته‌های ستاد سفر نوروزی جلسات متداول داشته باشند و وظایف کمیته‌ها مشخص شود و صورت‌جلسات هم به رؤیت برسد.

منعمی عنوان کرد: تا زمانی که کار انجام شود ولی نظارت نباشد ممکن است کار به آن نتیجه مطلوب نرسد بنابراین گروه‌های نظارتی وظایف خود را انجام و گزارشات مستمر بدهند.

وی اظهار کرد: بخشداران اقدامات لازم را برای اسکان مسافران نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این روستاها انجام دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: امکانات و تجهیزات خدمات رصد شوند تا در زمان لازم از آن‌ها استفاده شود و کشیک اصناف، به‌صورت مکتوب اعلام شود تا در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه شود.

منعمی خاطرنشان کرد: شهرداری در ایام نوروز برساخت و سازها نظارت داشته باشد تا از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: نظارت بر قیمت‌ها توسط اصناف صورت گیرد چون قیمت‌گذاری اجناس در رضایت‌مندی مسافرها تأثیرگذار است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close