اخبار بروجردلرستان

تردد در جاده‌های لرستان ۲۰ درصد افزایش یافته است

روزهای بروجرد– پلیس راه لرستان گفت: تردد در جاده‌های استان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

محمد زارعی در گفت و گو با ایرنا ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: هم اکنون تمام جاده‌های اصلی استان لرستان بجز لاین آزادراه اراک از بروجرد به سمت خرم آباد باز می باشد و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه تردد اتوبوس و کامیون در جاده قدیم خرم آباد به پلدختر ممنوع است، تاکید کرد: تردد خودروها از سمت آزادراه اراک به بروجرد و خرم آباد به خاطر پاره‌ای از تعمیرات جاده امکان‌پذیر نبوده ولی به احتمال زیاد امروز این مسیر نیز بازگشایی می شود.

سرهنگ زارعی تاکید کرد: انتظار ما از رانندگان وسایل نقلیه این است که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا حادثه‌ای برای آنها رخ ندهد. 

وی با اشاره به آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راه در تمام جاده‌های لرستان بیان کرد: هم اکنون تردد در محورهای استان لرستان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راه لرستان گفت: رانندگان گرامی که در راستای سیاست های تشویقی پلیس راهور از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین سال جاری در ترددهای نوروزی خود بدون تخلف و تصادف رانندگی کنند، به صورت سیستمی در قرعه کشی شش خودرو تارا، شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی شرکت خواهند کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close