اخبار بروجرد

کسب رتبه‌های برتر آموزش و پرورش بروجرد در لرستان/به املاکمان چوب حراج نمی‎زنیم

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه‎های مختلف تحصیلی و فعالیت‎های آموزشی رتبه برتر استان لرستان را به خود اختصاص داده است.
عکس فرهاد داودوندی

به گزارش فارس، شهاب روزبهانی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‎های صورت گرفته آموزش و پرورش بروجرد با کسب رتبه برتر در ۷۹ شاخص از مجموع ۱۰۰ شاخص تعیین شده به عنوان برترین در لرستان انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: ۱۵ سال بود که آموزش و پرورش بروجرد نتوانسته بود در بین شهرستان‎های لرستان رتبه‎ای بهتر از پنجم یا ششم را به دست آورد، اما در سال جاری رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با تاکید بر حفظ وضعیت آموزشی کنونی و تلاش در جهت ارتقاء آن بیان کرد: به دنبال آن هستیم که بستری فراهم شود تا در سال‎های آینده در همه حوزه‎ها پیشتاز باشیم.

روزبهانی با موفق خواندن عملکرد اداره آموزش و پرورش بروجرد در سال گذشته در زمینه جذب کمک‌های خیرین تاکید کرد: با توجه به رکود اقتصادی و مشکلات مالی توانستیم عمکرد در خور توجهی در این حوزه داشته و از این ظرفیت برای تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استفاده کنیم.

روزبهانی در ادامه با اشاره به اینکه املاک استیجاری به معضلی برای آموزش و پرورش تبدیل شده است، تاکید کرد: هر کسی از هر جا با نامه‎ای در دست به ما مراجعه می‎کند تا مکانی را در اختیارش بگذاریم، چرا باید به املاک این اداره چوب حراج بزنیم؟

وی خاطرنشان کرد: از سویی املاکی که اجاره شده است، اجاره آن‎ها پرداخت نمی‎شود و از طرف دیگر برخی از اجاره‎کنندگان حاضر به تخلیه مکان‎های در اختیار نمی‎کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بروجرد مظلوم واقع شده است، افزود: دود این به چشم فرزندان ما و فرهنگ، علم و پیشرفت جامعه می‎رود ، بنابراین باید ترتیبی اتخاذ شود که این پس هر شخص حقیقی یا حقوقی املاکمان را تصرف نکند.

روزبهانی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش ۲ هزاری نفری جمعیت دانش‎آموزی بروجرد در سال تحصیلی جاری خبر و ادامه داد: با این تفاسیر جمعیت دانش‎آموزان این شهرستان به مرز ۵۵ هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در بروجرد تصریح کرد: امسال با تدابیر اتخاذ شده و مدیریت نیروها این موضوع نسبت به سال‎های گذشته کمتر احساس شد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close