لرستان

۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اختصاص یافت

روزهای بروجرد– مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اختصاص یافت و این طرح همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

آرش قیاسیان در گفت و گو ایرنا اظهار کرد: این طرح یکی از پروژه‌های بر زمین مانده است که پس از ۱۳ سال تعطیلی در سفر آذرماه ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان جزو مصوبات سفر قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه از مطالبات مهم مردم است افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد پس از سال‌ها ناتمام مانده بود که با مساعدت استاندار لرستان، کمتر از یکسال آماده افتتاح شد و همزمان با فرارسیدن هفته دولت در شهریور ماه سال جاری بهره برداری می‌شود.

او تصریح کرد: علاوه بر اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به این پروژه، باید برای اصلاح راه دسترسی نامناسب به این ورزشگاه از مسیر کمربندی، اقداماتی از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین گفت: ۵۰ پروژه نیمه تمام ورزشی با مساحت ۱۹۰ هزار مترمربع در استان وجود دارد که در صورت تکمیل آنها ۱۱ سانتیمتر به سرانه ورزشی‌ اضافه خواهد شد.

قیاسیان اضافه کرد: اکنون سرانه ورزشی لرستان ۶۱ سانتیمتر است و ۳۹ سانتیمتر با میانگین کشوری فاصله دارد که تعجیل در اجرای پروژه‌ها نیازمند توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری مستقیم از طریق وزیر ورزش و جوانان می‌باشد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close