اخبار بروجرد

مهرافزون: رفع مشکلات سیستم گرمایشی مدارس بروجرد در اولویت قرار دارد

روزهای بروجرد- سرپرست اداره آموزش وپرورش بروجرد گفت: رفع مشکلات سیستم گرمایشی مدارس بروجرد دراولویت قرار دارد و انتظارمی رود سازمان نوسازی مدارس نیز در این راستا با جدیت بیشتر همکاری و اقدام نماید.

به گزارش ایرنا، محمد مهرافزون درآیین تودیع ومعارفه معاونان اداره آموزش و پرورش بروجرد درمحل این اداره افزود: آموزش و پرورش از جایگاه و اهمیت ویژه ای در زمینه تربیت نسل ها برخوردار است.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید فرابخشی عمل و در راستای جلب اعتماد مردم اقدام کند.

سرپرست اداره آموزش وپرورش بروجرد بیان کرد: این نهاد آموزشی باید دانش آموز محورعمل کند و فرهنگیان نیز باید به دور از جریان گرایی از به وجود آمدن هرگونه تنش و آسیب به دنبال وصول گرایی باشند.

مهر افزون با اشاره به اخذ شهریه در برخی مدارس بروجرد اضافه کرد: براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش فقط مدارس تیزهوشان، شاهد، نمونه وهیات امنایی می توانند مبالغ مشخص شده ای را از اولیا دریافت نمایند.

وی تاکید کرد: مدارس دولتی حق دریافت هیچ گونه وجهی را از دانش آموزان ندارند و درصورت دریافت شهریه واحد ارزیابی عملکرد این نهاد آموزشی آماده رسیدگی به شکایات اولیا و دانش آموزان را دارد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به شروع امتحانات نهایی نوبت دی ماه سال جاری ادامه داد: امتحانات نهایی پایه ی دوازدهم یا خروجی نظام جدید آموزشی (٣-٣-٣-٣) می باشد که دانش آموختگان نظام جدید برای اولین بار در امتحانات نهایی حضور می یابند.

مهرافزون گفت: این دوره با حضور یک هزار و ٣٠٠ داوطلب در چهارحوزه خواهران و برادران درحال برگزاری و مورد بازدید بازرسان سازمان سنجش نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲حوزه تصحیح اوراق امتحان نهایی بروجرد و ناحیه یک خرم آباد در سطح استان فعال است، افزود: اوراق امتحانات نهایی شهرهای ازنا، الیگودرز، دورود، سیلاخور و اشترینان در بروجرد در حال تصحیح است.

به گزارش ایرنا در این نشست حبیب زکی زاده به عنوان معاون جدید مالی اداری آموزش و پرورش معرفی و از زحمات بهروز یاراحمدی تقدیر شد.
شهرستان بروجرد با ۳۵۰ هزار جمعیت دارای ۵۴ هزار دانش آموز است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close