اخبار بروجرد

انتخاب پژمان شاهوردی به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی

روزهای بروجرد- معاون فرهنگی حوزه هنری استان لرستان گفت:پژمان شاهوردی هنرمند بروجردی به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی انتخاب شده است.

انتخاب پژمان شاهوردی به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی

به گزارش فارس، سامان سپهوند در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان بیان کرد: در پی کسب افتخارات هنری فراوان در سال گذشته امسال پژمان شاهوردی از بروجرد به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی انتخاب شد.

وی در این زمینه افزود:سالانه در هفت رشته هنری هفت هنرمند برتر کشور انتخاب می‌شوند که سال گذشته نیز آرش فروغی از لرستان این افتخار را برای لرستان کسب کرد و امسال نیز این عنوان به پژمان شاهوردی رسیده است.

 معاون فرهنگی حوزه هنری استان لرستان گفت:به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی روز دوشنبه نمایشگاه کاریکاتور آرش فروغی به مدت یک هفته در حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:در روز اختتامیه این نمایشگاه در روز ۲۷ فروردین کتاب ریفورم که مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی است نیز رونمایی می‌شود.

سپهوند در ارتباط با کتاب ریفورم عنوان کرد:این کتاب در سطح ملی منتشر خواهد شد و یکی از ویژگی‌های مهم آن دو زبانه بودن آن است و همچنین اظهارنظر ۱۰ کاریکاتوریست بزرگ دنیا در مورد آثار آرش فروغی از دیگر ویژگی‌های این کتاب است.

وی در ارتباط با نقش هنر در بیان واقعت‌های دفاع مقدس،بیان کرد: با توجه به اینکه گفته می‌شود حدود یک‌سوم شهدای لرستان در بمباران‌ها به شهادت رسیده‌اند جا دارد که سرفصلی داشته باشیم تا از طریق هنر به این حوزه پرداخته شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان لرستان گفت:در بحث دفاع مقدس چندین کتاب در دست تهیه است که بزودی شاهد انتشار آنها خواهیم بود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close