اخبار بروجرد

انتقاد علاءالدین بروجردی از فراری دادن شرکت مجری منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد در مجلس بابیان اینکه سیستم‌ بانکی بدون تردید از آفت‌های اقتصاد است، گفت: باید به تقویت اقتصاد ملی کمک کرد و در کنار جلسات برای اقتصاد ملی به‌صورت عملیاتی قدم برداشت.

به گزارش تسنیم، علاءالدین بروجردی در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان باید در ادبیات گفتاری امیدآفرینی به مردم داشته باشند، ما درگیر یک جنگ تحمیلی اقتصادی ترامپی هستیم که البته منحصر به ایران نیست و بسیاری از کشورهای دیگر نیز درگیر چالش‌های اقتصادی بدون منطق هستند.

وی با بیان اینکه در این جنگ مانند جنگ تحمیلی باید به‌طور مستمر در یک ستاد عملیاتی ویژه مشکلات را بررسی، تحلیل و ریشه‌یابی کرد افزود: امنیتی کردن اقتصاد یک مشکل اقتصادی‌ است بنابراین وظیفه ارگان‌های نظارتی آفت زدایی و نه ایجاد مانع برای پروژه‌ها است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به پروژه مهم منطقه ویژه اقتصادی بروجرد که ۱۰ روز پیش با حضور صاحبان اجرایی پروژه، جلسه‌ای برگزار شد عنوان کرد: آخرین مناقصه‌ای که این شرکت برنده‌شده با مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای خط سوم متروی شیراز است اما چنین شرکت قدرتمندی را فراری دادیم که این قطعاً اشتباه است.

وی بابیان اینکه سیستم‌های بانکی بدون تردید از آفت‌های اقتصاد است بیان کرد: سامان کاشی حدود دو میلیارد از بانک تسهیلات گرفته اما ۲۰ میلیارد به بانک پرداخت کرده و بازهم بانک مدعی است که ۴۰ میلیارد دیگر را نیز باید پرداخت کند که با شکایت و گرفتن وکیل ۱۶میلیارد تخفیف داده‌شده است.

بروجردی با تأکید بر اینکه باید به تقویت اقتصاد ملی کمک کرد گفت: باید در کنار جلسات برای اقتصاد ملی به‌صورت عملیاتی نیز قدم برداشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازه بیمارستان آیت‌الله بروجردی در چند نوبت طی ۸ تا ۱۰ سال ساخته‌شده، اما با تغییر نظر وزارت بهداشت روبه‌رو شده است خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با برنامه کار می‌کند، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اگر احساس دلگرمی نکنند، پای‌کار نمی‌آیند و اگر مشکلاتی وجود دارد در جلسات داخلی باید مطرح شود و به آن‌ها امید داد و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را باید حمایت کنیم.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close