اخبار بروجرد

موفقیت نمایش «خسته‌ام» از گروه نمایش شهر آشوب بروجرد در دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

روزهای بروجرد- نمایش «خسته‌ام» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی در دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد حائز رتبه‌های اول این جشنواره شد.

کسب رتبه‌های برتر جشنواره ملی تئاتر مرصاد توسط گروه شهر آشوب

به گزارش ایکنا، بنابر رای هیئت داوران جشنواره متشکل‌ از فرشید صمدی‌پور، قاسم زارع و بهزاد صدیقی رتبه اول نمایشنامه‌نویسی، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایشنامه «خسته‌ام» به پژمان شاهوردی اعطا شد.

همچنین رتبه اول کارگردانی، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به کارگردانی پژمان شاهوردی، رتبه اول بازیگری مرد، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به پژمان شاهوردی، رتبه اول بازیگری زن، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به مهتاب زند، رتبه سوم طراحی صحنه، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به میلاد صادق‌زاده، رتبه سوم طراحی نور، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به علی محراب و میثم کردی و رتبه سوم موسیقی، لوح تقدیر و هدیه نقدی برای نمایش «خسته‌ام» به محمد همایونی اعطا شد.

قرار است با رایزنی هیئت داوران نمایش «خسته‌ام» به‌صورت مستقیم به جشنواره بین‌المللی فجر و جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت معرفی شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close