اخبار بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد: حضور مردم خنثی‌کننده تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی ۱۳ آبان است

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حضور مردم خنثی‌کننده تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی ۱۳ آبان است.

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی این روز را خنثی می‎کند.

وی با اشاره به اهمیت برپایی هر چه بهتر راهپیمایی یوم‎الله ۱۳ آبان عنوان کرد: دشمنان تلاش زیادی دارند که راهپیمایی امسال را کمرنگ جلوه دهند، از سویی استکبار این روز را به عنوان روز اعمال تحریم‎ها علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: در حالی خیلی وقت است که تحریم‎ها علیه کشورمان اعمال شده اما تاریخ آغاز تحریم‎ها را در روز ۱۳ آبان اعلام کرده‏‌اند، بنابراین باید بستر برای حضور گسترده‎تر مردم در راهپیمایی امسال فراهم شود.

سوری با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران دستگاه‎های اجرایی در جلسات اینچنینی و کم اهمیت داشتن آن‌ها تاکید کرد: لازم است که فرمانداری به این موضوع ورود کند.

وی در ادامه بر ضرورت حضور همه دانش‎آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در راهپیمایی امسال تاکید و خاطرنشان کرد: از سویی در مدارس روشنگری‎هایی در خصوص جنایات آمریکا در حق ملت ایران، فلسفه یوم‌الله ۱۳ آبان و پیشرفت‎های انقلاب اسلامی به دانش‎آموزان ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه اطلاع‎رسانی به جامعه دانشجو از طریق مراکز دانشگاهی، فراخوان به جامعه فرهنگیان را ضروری خواند و ادامه داد: روحانیون نیز در سخنرانی‌های خود علاوه بر روشنگری به مردم، از آنان برای شرکت در راهپیمایی دعوت کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close