اخبار بروجرد

توزیع مرغ و گوشت با نرخ دولتی در بازار بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمزمنجمد، تخم مرغ و برنج با نرخ دولتی در بازار بروجرد آغاز شد.

علی شاهرودی درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: درمجموع ۶۴ تن برنج تایلندی، گوشت برزیلی و مرغ منجمد و ۸۰ کارتن تخم مرغ به نرخ دولتی در بازار بروجرد عرضه خواهد شد.

وی افزود: توزیع مرغ منجمد به قیمت هرکیلوگرم ۸۹هزار ریال، گوشت قرمز برزیلی هرکیلوگرم ۲۹۰هزار ریال و برنج درجه یک و۲ هرکیلوگرم ۵۵ و۴۳هزار ریال توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: عرضه کالاها با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت سفید و قرمز، تخم مرغ و برنج صورت گرفته و در نقاط مختلف بروجرد به صورت کلی جزئی و عمده انجام می شود.

شاهرودی اضافه کرد: امسال درمجموع ۱۵۲تن برنج، ۴۵ تن گوشت قرمز برزیلی، ۱۵ تن گوشت گرم و ۷۴ تن مرغ منجمد از طریق عوامل و فروشگاه های زنجیره ای این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان بروجرد قطب بزرگ تولید مرغ دراستان و منطقه است وهم اکنون ۱۴۶ واحد پرورش مرغ گوشتی با مجموع ظرفیت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در هر دوره ۴۵ روزه در این شهرستان فعال هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close